Uit het leven van Todd Bentley

Kent u hem nog? De freefighter van de Lakeland Revival die door de mand viel, maar toch werd gerestaureerd? Tegenwoordig reist Todd weer de hele wereld over. Dat wil zeggen: alle landen, behalve het Verenigd Koninkrijk. Via zijn Instagram stuurt hij kiekjes de wereld in die Goedgelovig van een gepast onderschrift heeft voorzien.

todd-freefighter-look

todd-hetgaatometen

Kerst draait maar om één ding: inwendige versterking van de evangelist. Nog bedankt voor jullie giften, die dit mogelijk hebben gemaakt.

todd-biddenvoordecollecte

Bidden voor een genereuze collecte. Heer, breek de geest van armoede over deze kerk! Laat de geest van geritsel worden uitgestort!

todd-prijzenkast

Mijn prijzenkast. De Gouden Revivalist, de Zilveren Revivalist, de Bronzen Revivalist.

todd-bijdekatholieken

Met de baas van de charismatische katholieken in Rome. Straks mijn getatoeëerde handen op de kardinalen en bisschoppen leggen!

todd-koningsvisring

Vandaag een leuk relatiegeschenk gekregen: een met diamenten ingelegde koningsvisring. Alleen voor supergezalfde evangelisten met bling-bling.

todd-fietsenkettingkruis

Nog een relatiegeschenk. Gekregen van een Koreaanse Hell’s Angel. Dit kruis is ideaal om mensen in een genezingsdienst mee af te tuigen, onder het roepen van: “Zijn striemen zijn jouw genezing geworden!”

todd-dodenopwekking

In Jeruzalem bij het graf van koning David. We gaan bidden dat hij uit de dood opstaat. BAM-BAM-BAM!

todd-schoppenaas

Mijn verjaardag. Ik heb een paarse poef gekregen en een grote Schoppen Aas. Ik geloof dat de Schoppen Aas een profetische betekenis heeft.

todd-koekjesmonster

Mijn favoriete hobby: koekjes eten!

22 Reacties op “Uit het leven van Todd Bentley”

  1. Afolus zegt :

    Ik mag ze wel die Bourgondische types…. 😉
    Geniet van je leven Todd, maak er wat van..! 😀

  2. Pittig zegt :

    Alternatieve onderschriften:

    1. Als dat kind hierachter niet ophoudt met jengelen, zal ie de kracht van God leren kennen!

    2. Ah, lekker zo’n tussendoortje.

    3. Ik ben overweldigd door de glorie van God, maar niet zo erg dat ik mijn microfoon los moet laten.

    4. Giegel… Zo’n mannenlichaam even beethouden, heeft toch wel wat…

    5. Kijk, met zulke tips van de maffia kan ik heel wat jaren verder…

    6. Als ik met deze ring iemand in het gezicht sla, heeft die persoon een ichtus litteken!

    7. Een heel handig 2-in-1-kruis. Als je hem beetpakt komt er aan je hand meteen olie om mee te zalven.

    8. Wat ben ik blij dat die vent dood is. Wat een concurrent was dat geweest.

    9. Oké, ik ben een beetje bang — wie heeft die “Ace of Spades” kaart des doods gegeven?

    10. Kijk, als je iemand hier — recht in zijn cookiemonster — trapt, vallen ze altijd neer!

  3. Case zegt :

    Is dit niveau niet een beetje onder de maat GG?
    (Nee, ik ben helemaal geen fan van Bentley..integendeel!)

  4. Arie zegt :

    Ik zie het nut er ook niet van in om dit te delen. Het komt mij een beetje over als een online roddelpers.

    Heb je iets op de praktijken van deze man aan te merken, helemaal prima! Maar over dit, who cares?

  5. Pittig zegt :

    @ Case

    Onder de maat??? Wat is hier nou mis mee?

    Gebeurt ook bij gerenommeerde sites als Huffington Post.

    http://www.huffingtonpost.com/2013/01/11/world-photo-caption-contest-obama-karzai_n_2459291.html

  6. Pittig zegt :

    @ Arie en Case

    Satire is niet aan jullie besteed? 🙂

    Mensen met macht en aanzien in een ander daglicht zetten, spot ermee drijven, ze op de hak nemen. Dat is satire.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Satire

    Altijd broodnodig geweest, zulke satire!

  7. Johan zegt :

    Wel eens van Dit Was Het Nieuws gehoord? Dat hele programma hangt van vrije associatie over foto’s en krantenkoppen aan elkaar. Altijd vermakelijk. Ik vind zelf de prijzenkast het grappigst.

  8. Pittig zegt :

    @ Johan

    Die is inderdaad de beste. Maar David opwekken uit de dood is ook hilarisch.

  9. Oscar de Tweede zegt :

    GG : hartelijk dank voor jullie recente bericht over Todd Bentley. Ik ervaar dit als een groot geschenk. Wat wil het geval? Onze gemeente raakt binnenkort vacant en is op zoek naar een voorganger, die krachtig is in de bediening, durft op te treden, zonde zonde durft te noemen en met een sterk charisma. Ook zou het goed zijn voor onze gemeente, dat we weer toeloop krijgen, want het is schraaltjes de laatste tijd. Ik was die Todd helemaal vergeten, maar dankzij GG kan ik een voordracht doen om u tegen te zeggen.

  10. midas zegt :

    Die man naast Todd is toch geen katholiek. Dat is Mat Herben.

  11. Afolus zegt :

    @Oscar II
    Mocht het tot beroepen komen, dan wil ik graag een uitnodiging voor de inzegeningsdienst. Ik wil Todd wel eens in een en kostuum zien…!?

  12. Afolus zegt :

    @midas 😀
    Mat Herben is én katholiek én vrijmetselaar.
    De gelijkenis is trouwens heel treffend.
    Zou Todd dan de reïncarnatie van Pim zijn…?

  13. Case zegt :

    Matt Herben is ook dood… Trouwens… Mooie stunt van Toddyboy.

    Ben een fan van satire en dir was het nieuws, misschien vond ik dit huer gewoon te makkelijk…en niet heel goed gevonden.

  14. mafchauffeur zegt :

    Eindelijk. Bewijs.

    Jammer dat @John niet mee is.

    Overigens had ik mij de demon van epilepsie iets anders voorgesteld.

  15. oppervlakkig zegt :

    @Case: Heb hetzelfde gevoel. Afgezien van de aftuigen grap vond ik ze ook vrij makkelijk en niet grappig.

  16. Pittig zegt :

    @ Case en oppervlakkig

    Ik zie graag jullie bijdragen tegemoet!

  17. mafchauffeur zegt :

    @Pittig: zie jij die epilepsie-demon? Of is dat weer zo’n plaatje waar je een half uur scheel naar moet zitten kijken om de verborgen afbeelding te zien? 😉

  18. oppervlakkig zegt :

    @Pittig: Ken je die mop met die mummie?

  19. Hendrik zegt :

    Pfoei… wat een dikdoenerij!

  20. joost zegt :

    oppervlakkig
    nee, die kent pittig niet, pittig is daarvoor een veel te ingewikkeld mens. 😦
    joost

  21. mafchauffeur zegt :

    Toch vreemd. Bentley meldt op Twitter:

    2 deaf, blind woman & boy manifests demon of epileptic seizures All healed & Boy healed of hernia surgery & pain.

    De voorganger van de kerk waar de “croisade” plaatsvond is behoorlijk actief op FB. Met foto’s en filmpje van het gebeuren.
    Maar geen woord over genezingen. Is hij zo bescheiden?
    http://www.facebook.com/astrel.vincent

    Ach, misschien wacht hij eerst de medische onderzoeken af. 🙂

  22. Kaas zegt :

    Te gek zeg! Er gaat een nieuwe, fantastische outpouring komen!

    Een goedgelovig schaapje meldt immers: “Raise up mighty warrior of th God. There will be a greater outpouring than Lakeland, and now you’ll be ready to make it last . Amen”

    En natuurlijk allemaal te volgen via God.TV mensen! Waar zou Hij zijn zonder?