10 Reacties op “De evangelische rattenvanger van Hameln”

  1. Rik zegt :

    Doet me denken aan blokfluitles op de middelbare school! Leuke montage 😀

  2. Sueigilera zegt :

    Zo heeft iedereen zijn hobby. De één maakt poppetjes van toiletrolletjes, de ander haalt vunzige fratsen uit met video-opnames.

    Hoeveel tijd en moeite kost het maken van dergelijk dramatisch beeldmateriaal? Als Jezus bij de montage aanwezig was geweest, had hij Benjamin dan teruggefloten?

  3. St. zegt :

    @ Sueigilera

    Was Jezus er nu niet bij dan?

  4. Sueigilera zegt :

    @St.,

    Weet ik niet. Ik was er niet bij. Zou het een fluitje van een cent zijn voor Jezus, om er bij te zijn? 🙂

  5. Pittig zegt :

    Hahaha! Geweldig!

  6. keietrekker zegt :

    Lache, mooi gemaakt!

  7. totaalnietpittig zegt :

    en wat is hier nou leuk aan ?

  8. robert-jan zegt :

    Ik lach me stuk!

  9. CC zegt :

    Ik snap de lol er ook niet helemaal van… Goed, hij gebruikt veel slides en vibrato zodat het niet zo crispy klinkt, al helemaal niet als hij wat sneller speelt. Maar ja, ze pretenderen ook niet dat ze echte keltische muziek maken (eerder zuid-amerikaans denk ik 🙂 ).
    Wat dan de lol is van het dubben met iemand die de verkeerde fluit voor de toonsoort gebruikt? (prachtige poging tot half-holing :P) Smaken verschillen, maar gebruik dan de opname van zijn fluitspel en monteer er slapende mensen onder ofzo :).

    https://www.youtube.com/watch?v=2H1P_Lam76E <- this is how it's done :).

  10. Dille zegt :

    Hahaha! Ik vind Trinity best leuk, vooral het fluitje, maar dit filmpje ook!