Kansloze gristelijke apps

screen320x480Voor dummies die niet kunnen rekenen is er de Tithe Calculator, een iPhone app waarmee je je tienden kunt berekenen zodat je precies weet hoeveel je komende zondag in de collectezak moet doen. Het erge is dat je voor dit prul nog € 0,89 moet betalen ook.

Er zijn meer kansloze gristelijke apps. Zoals Wallpaper for Christians waarmee je een kazig behangetje op je smartphone kunt zetten. Iets met een kruis of een ichthusvis. Met Jesus Christ Whispers kun je de Heiland elke dag een persoonlijke bijbeltekst in je oor laten fluisteren. Vergeet ook niet The Sanctuary App waarop je een digitaal kaarsje kunt branden. Net zoiets als Mijnkerk, maar dan veel suffer.

8 responses to “Kansloze gristelijke apps”

  1. Zonnetje24 says :

    Vergeet de betaalde bijbelapps van Jongbloed niet, wie schaft er in vredesnaam zo’n ding aan als je ook gratis bijbelapps hebt?

  2. oppervlakkig says :

    @zonnetje: komt nog bij dat die dingen kansloos duur zijn.

  3. engel says :

    Misschien biedt Jongbloed iets wat de andere apps niet hebben?

  4. thebutler says :

    What Would Jesus Say! (Vertigo Games)

    Ik laat het aan jullie over om er een diepgaand en mierenneukerig, eh, theologisch oordeel over uit te spreken …😉

  5. Jaap says :

    Ik wilde eigenlijk een “apocalypsvoorspeller” maken, maar nu ik zie hoe kritisch jullie zijn, zie ik er toch maar vanaf. Hieronder mijn ontwerp.

  6. ruub says :

    @Jaap
    LOL🙂

  7. afolus says :

    De ApocalypsApp van Jaap wil ik wel graag op mijn IPhone.
    Als je zeker mag zijn dat het 5 dagen rustig blijft is dat wel wat waard.

    Jaap: Chapeau 😄

    Idee 8
    Uitvoering 9
    Inleiding voorafgaande aan de openbaring van het idee 10

    Glorie.