Christelijke medicijnen

Is je geloof wat down? Eén Jesurex-capsule per dag brengt je dichter bij Jezus.

Ben je in contact gekomen met een homo en vermoed je dat de demonen zijn overgesprongen? Verwijder ze dan direct met de Gay Away Spray.

gayaway

4 responses to “Christelijke medicijnen”

  1. beervis says :

    Gristen die het snapt: http://youtu.be/VexZ4DMrqqY?t=4m5s
    Als ze allemaal zo de dingen gaan bekijken, ga ik in God geloven. Zou het grootste wonder zijn.

  2. pli3n says :

    @beervis
    Waarom zou je pas in God gaan geloven als anderen je zeggen of laten zien hoe Hij is? Dan loop je net zo achter de kudde aan als al die andere christenen die zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is. Die denken namelijk ook niet voor zichzelf maar nemen aan wat anderen zeggen.
    Als God bestaat is hij zelf een persoon die je kan benaderen, je hoeft dus niet op anderen te wachten om dat voor je te doen.

  3. beervis says :

    @Pli3n
    Zo serieus bedoel ik het niet. Meer in de zin zoals ik ook in bepaalde mate het humanisme aanhang. Niet perse om het feit of er een God bestaat of niet. Misschien heb je wel gelijk en zou ik dan een naamchristen zijn. Maar ik vind niet op de manier zoals jij die omschrijft.#kuddedier

    In principe hebben we allemaal behoefte aan gemeenschap. We zoeken toch vaak bij gemeenschappen die bij onze gedachtes aansluiten. In kerken zie je het vaak ook op dat gebied fout gaan. Ik weet verder niet hoeveel, maar in kerken heb je ook mensen die geen denkloze kuddedieren zijn en toch delen in de algemene gedachtegoed van een gemeenschap.

  4. lucky says :

    de Gay-away_spray is exclusief verkrijgbaar bij Landover Baptist church
    Tevens voor uw gegarandeerde Verlossing via een
    Certification of Eternal Security