De Power Praise work-out

Na Christoga (christelijke yoga) is er nu ook Praise Moves, een fitness work-out gebaseerd op praisemuziek en bijbelmeditatie.

7 responses to “De Power Praise work-out”

  1. thebutler says :

    … and you’ll only drink milk from a Christian cow …

  2. Pittig says :

    Het vervolg is er ook al: Power Praise Walking, Power Praise Eating en Power Praise Pooping.

    Want je wilt toch niet op een onchristelijke pot en op een onchristelijk manier poepen? Wees gewaarschuwd, want voor je het weet komen occulte machten en duivelse dampen vanuit het riool zo bij je naar binnen!

  3. Bokkepoot says :

    @Pittig

    Die komen bij mij over het algemeen juist naar buiten.😕

  4. Pittig says :

    @ Bokkepoot

    Ah, jij doet aan exorcisme! Heel goed! Ga zo door!🙂

  5. Maarten says :

    @Pittig

    Interessant inderdaad hoe veel evangelische mensen dit vrij onschuldige project zullen beschouwen als occult en gevaarlijk. Daar verbaas ik me altijd al over. De duivel zit in het huis Anubis, Harry Potter, Pirates of the Carribean,
    Derren Brown en soms zelfs in Lord of the Rings of Narnia. Occulte machten zwerven overal om ons heen en ze doen er alles aan om het ons zo vervelend mogelijk te maken.

  6. henkjan37 says :

    ik vind dit Godslastelijker dan gewone yoga moet ik zeggen.

  7. apenstaartje says :

    @maarten

    En dan vergeet je My little pony nog… Zèèr duivels