Intussen in Utrecht…

Soms kom je foto’s tegen die zo fascinerend zijn dat ze geen commentaar behoeven.

kiesvoorjezus

15 responses to “Intussen in Utrecht…”

  1. Johan says :

    Heeft Jezus Leeft daklozen ingehuurd en voor het stadhuis in Utrecht gezet?
    Waarom draagt die meneer op zo’n beetje de warmste dag van maart een Siberische bontjas en een gebreide muts?
    Waar kijkt hij zo triest, kent hij Jezus nog niet?
    Waarom staat hij achter Samsom?

  2. Yorick says :

    deze man staat er volgens mij al jaren, ik meen hem 4 jaar geleden ook in Utrecht gezien te hebben, en twee jaar geleden ook. Hij is dus ultieme hipster voting Jezus Leeft before it was cuwl..

  3. beervis says :

    Ach ze beginnen net. Ik zie het een beetje als een zoektocht naar sentiment. Maar misschien spreekt het toch nog een aantal mensen aan. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich met ermee kunnen identificeren. Het zou wel mooi zijn als Jezus Leeft wat extra mensen naar de stembus brengt. Iedereen heeft recht op zijn vertegenwoordiging hoe sneu, dom of wereldvreemd wij dat ook vinden.

  4. Pittig says :

    Hé, onze TommyLee had blijkbaar een dagje Utrecht vandaag!

  5. Pittig says :

    Als ik volgens de banner en volgens deze meneer voor Jezus moet kiezen, staat Jezus dan wel op de lijst?

    Hoe ziet de lijst van de Jezus Leeft Partij er uit?

    1. Jezus Christus (hemel)
    2. Joop van Ooijen (Giessenburg)

  6. beervis says :

    Een soort van paus idee.

  7. beervis says :

    pausidee

  8. Pittig says :

    Die banner is trouwens net zo absurd als David Sörensen die een Facebook pagina van Jezus begint. Joop van Ooijen die een bord “Kies voor Jezus” omhoog houdt, waarbij je dus op Jezus stemt als je op Joop van Ooijen stemt. Godsdienstwaanzinnig.

  9. PietV. says :

    De wuppies leven nog, ze zijn opgestaan uit de commerciële dood.

  10. SJZ says :

    Ach, die man staat er al jaren. Het punt is bereikt dat hij meer een leuk stukje folklore is. Als hij er staat weet je dat de verkiezingscampagne begonnen is. Gewoon genieten van deze joker en niet moeilijk over doen is het leukste. Dan levert het je nog een glimlach op.

  11. TommyLee says :

    @pittig: ja, en volgende keer sta ik met een bord: Kies voor je broer!!!😉

  12. Professor Prietpraat says :

    moet niet gekker worden, ik ben het zowaar alweer met Pittig eens🙂 Deze mensen staan buiten de werkelijkheid en maken bizarre claims. Net als Zijlstra overigens en TRIN en Zeurensen zo vaak doen. Als je niet voor hen bent/kiest dan kies je tegen Jezus.

  13. Professor Prietpraat says :

    natuurlijk zal het excuus wel zijn dat een geheel correcte boodschap teveel ruimte in beslag zou nemen en niet gelezen zou worden. Dan maar een absurde die kort en bondig is.

  14. Agilhartje says :

    Echte godsdienstwaanzinnigen zouden een bord ronddragen met de tekst: “Kies voor Mijn Zoon!”

  15. jopie says :

    he jongens! niet zo dramatisch doen! Deze man heeft niks met jezus leeft te maken. Hij is precies wat SJZ zegt Utrechts folklore en een hele lieve man met altijd hele rare petjes en vage borden en een schat en in de war en volgens mij ook een zwerver, maar dat weet ik niet zeker.