Slotfeest GG uitnodigingen

ggslotfeestVandaag zijn de uitnodigingen uitgegaan voor het GG Slotfeest op 23 maart in Dwaze Zaken. Het was best een klus om te achterhalen wie er de afgelopen 7 jaar inhoudelijk aan de site hebben bijgedragen. Dat zijn honderden mensen geweest uit alle lagen van de christelijke wereld. Heb je geen uitnodiging ontvangen, maar wel een bijdrage geleverd als columnist, tekenaar of regelmatige reageerder? Dan ligt die fout geheel bij ons, je bent natuurlijk van harte uitgenodigd. Ook hebben we alle Gouden Bikini-winaars persoonlijk uitgenodigd. Ze hoeven niet in bikini te komen.🙂

ThaFizzy coördineert het programma. Zodra er meer bekend is over de inhoud, melden we dat. Er is ruimte voor eigen satirische bijdragen of het ophalen van memorabele momenten uit de GG-geschiedenis. Mail naar dwazeschare [apestaart] gmail.com.

31 responses to “Slotfeest GG uitnodigingen”

  1. Bokkepoot says :

    @GG

    Voor zowel de uitgenodigden als de niet-maar-toch-wel-uitgenodigden: moet je je nog wel aanmelden als je komt? Zodat jullie weten hoeveel dranghekken en beeldschermen er buiten geplaatst moeten worden?

  2. Bokkepoot says :

    Ehm….. ‘jullie’ = de organisatoren uiteraard.😉

  3. engel says :

    Zijn er wel genoeg bitterballen voor zoveel mensen?

  4. De Dichter says :

    Ach als er maar het elfde gebod geschonken wordt vind ik het best..

  5. engel says :

    @De Dichter,

    Het Elfde gebod is al een tijdje uit het assortiment van de brouwerij genomen. Ik hoop dat je toch komt.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hertog_Jan_Brouwerij

  6. grobboo says :

    Komt er ook nog iemand langs die water in wijn verandert?

  7. engel says :

    @Grobbo,

    Dat lijkt me een mooie taak voor jou!

    @De Dichter,

    De volgende bieren worden geschonken:

    – Bier van de tap
    – Gulpener pilsner
    – 2 Wisseltaps: Constant wisselende speciaalbieren op 2 van de drie taps in Dwaze zaken. Laat je verassen door unieke afvullingen en brouwsels, elke maand weer een serie andere bieren.
    – Bier uit den fles
    – Bavaria alcoholvrij
    – de Koninck
    – Vedett extra white
    – Liefmans kriekenbier
    – Vedett extra blond
    – La Trappe PUUR
    – Texels Skuumkoppe
    – Leffe dubbel
    – Duvel
    – Maredsous blond
    – La Chouffe
    – Zatte, Amsterdamse tripel
    – Rochefort 8
    – Westmalle tripel
    – Karmeliet tripel
    – Jopen Hoppenbier uit Haarlem
    – Weihenstephan hefe weisse 0,5L
    – Chimay blauw
    – Chouffe Houblon
    – Duvel tripel hop 2013

    Daar zit wel wat van je gading bij?

  8. beervis says :

    @Grobboo

    Ik zou mij daar best wel voor willen inzetten.

  9. jopie says :

    mijn opa kan water in wijn veranderen! Hij heeft er wel ook zn volkstuin en wat druivenzaadjes en een paar glazen flessen voor nodig, maar he, het is toch iets!

  10. jopie says :

    en ik sluit me aan bij de vraag van bokkepoot, als niet maar toch wel uitgenodigde

  11. goedgelovig says :

    @Bokkepoot: ThaFizzy gaat op de praktische vragen in.

  12. Pittig says :

    @ Jopie
    🙂
    Kom tot Jopie’s opa, kom tot het wonder!

  13. Pittig says :

    Wacht even…. Huh…. Dus dat stoppen was geen grap???

    Of nee… GG doet dit natuurlijk, zodat ze op 23 maart als grote verrassing hun geheel vernieuwde site aan kunnen kondigen.

    *** zit nog steeds in de fase van ontkenning ***

  14. Pittig says :

    @ GG

    Kunnen we dan voor theoretische vragen bij jullie terecht?

    Zoals:
    – bestaat GG?
    – of hebben aGGisten misschien gelijk, die zeggen dat GG gewoon een bedenksel van onze hersenen is?
    – kun je in de redacteuren van GG geloven, ook al zijn ze niet waarneembaar?
    – mag je uit de berichten op GG afleiden dat de GG redacteuren bestaan?
    – moeten we uit het feit dat GG niet eeuwig is ook concluderen dat ze niet almachtig en niet alomtegenwoordig is?
    – is GG eigenlijk wel volmaakt goed?

  15. jopie says :

    ik wil even vermelden dat ik in een scheur lig

  16. ardbeg10y says :

    GG is in iedergeval Nuttig en Goed. GG-ers zijn gelukkigere mensen dan aGGisten … tenminste als je de theorie van P&P op GG toepast.

  17. TommyLee says :

    Ik heb er idioot veel afspraken en verplichtingen voor af moeten zeggen maar ik zal er zeker bij zijn ( sorry DV bij zijn)

  18. trialk says :

    oH Wát is 1 A@@ist;>.

  19. trialk says :

    vraagteken vergeten eX kus ?😉 @

  20. De Dichter says :

    owww als het speciaal biertje niet in de tap zit is carmeliet trippel erg goed!!
    Maar welke tijd is afgesproken?? Of komt er nog meer info?

  21. mafchauffeur says :

    @De Dichter: zie rechtsboven in je scherm.

    Goedgelovig sluit haar 7-jarig bestaan op 23 maart 14-17 uur af met een bijzonder slotfeest in kunstcafé Dwaze Zaken in Amsterdam.

  22. mafchauffeur says :

    Bijbelkritische lezers zouden daarvan kunnen maken: 23 maart 2014, 17 uur.

    In de 20e en 21e eeuw was het namelijk in de Westerse cultuur gebruikelijk om het jaartal af te korten. 2014 werd dan ’14. Sommige geschriften vermelden een dergelijke apostrof, andere geschriften niet. De orthodoxe visie is dat de apostrof geinspireerd was en door onoplettend kopiëren hier en daar is weggevallen. Orthodoxe gristenen zullen zich daarom op 23 maart pas tegen 17 uur melden.

    Zij die menen dat een dergelijke visie onbewezen b.u.l.l.s.h.i.t. is houden het op 14 uur, en zullen daarmee de kans krijgen om het gros van de reageerders nog in nuchtere staat te ontmoeten.

  23. Bokkepoot says :

    @maf

    Beetje moeite met niet ingevulde tijd?😉

  24. mafchauffeur says :

    @Bokkepoot: niet ingevulde tijd?? Sorry, snap ‘m niet.

  25. Bokkepoot says :

    @maf

    Oh sorry… ‘niet-ingevulde-tijd’, een term die je vaak tegenkomt m.b.t. mensen met autisme, omdat zij vaak moeite hebben met ‘niets doen’ (want wat is ‘niets’) met allerlei fratsen en gedoe tot gevolg.😉

  26. Bokkepoot says :

    ….. oftewel: verveel je je? :mgreen:

  27. mafchauffeur says :

    @Bokkepoot: ah, zo. Was niet bekend met het jargon, maar zo leer ik dagelijks bij.

    Gelukkig heb ik geen enkele moeite met niets doen.🙂

    Maar tijd voor een snelle satirisch bedoelde opmerking heb ik wel ja. Desnoods op het toilet.:mrgreen:

  28. Bokkepoot says :

    @maf

    Ik heb ook geen enkele moeite met niets doen.
    Wel met satirisch bedoelde opmerkingen plaatsen op een toilet.

    Poepen doe ik liever thuis, en bij activiteiten welke staand worden uitgevoerd heb ik meestal maar één hand vrij. En ik heb mijn mobiel ooit al eens uit de pot moeten vissen, dat doe ik niet nog een keer.

  29. mafchauffeur says :

    @Bokkepoot: staand????😯 Dat is hier verboden, zowel thuis als op het werk.

    Ongezond en vies.
    http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1814675/2010/10/16/Staand-plassen-is-ongezond-en-vies.dhtml

  30. Bokkepoot says :

    Hahaha!😀

    Nou kijk. Thuis ga ik eigenlijk ook liever zitten. Niet om blaasontsteking te voorkomen maar meer omdat ik zelf degene ben die het ook weer moet opdweilen allemaal. En omdat ik dan meer kan genieten van mijn niet ingevulde tijd. En tegelijk mijn handen vrij heb om satirisch bedoelde opmerkingen te kunnen plaatsen op GG.

    De reden dat ik op mijn werk liever sta is omdat wij geen aparte toiletten hebben voor het personeel. En een aanzienlijk deel van onze cliënten heeft wat moeite met zaken als de hand-oog coördinatie, evenals met het juist interpreteren, verwerken van en reageren op abstracte begeleidingsinterventies als bijvoorbeeld “zo hálloooo ken je niet ff thuis gaan poepen ofzo!!” of “… wel pótverd…. WIE IS ER HET LAATST NAAR DE WC GEWEEST!!!”👿

    De details zal ik je verder besparen.
    Het liefst ging ik op mijn werk helemáál niet naar het toilet.😐

  31. De Dichter says :

    nou ik hou het op 19uur, ga ik eerst even elders eten..