Gristelijke spam: € 3,95 p/m

jansmitAlpha-Online, het nieuwskrantje van Edenaar Jan Smit dat vooral reclame en persberichten van gristelijke organisaties bevat, is per 1 januari beschikbaar volgens een revolutionair nieuwe methode: e-mail! Voordeel van e-mail is dat je alles dan in een mapje kunt bewaren en later nog eens kunt nalezen. Of, nóg geavanceerder: je kunt de berichten na lezen zelfs verwijderen! Veel handiger dan een website bezoeken. In the cloud is zooooo vorige eeuw. Voor een kleine vergoeding van slechts € 3,95 per maand spamt Smit je mailbox dagelijks vol. Koopje!

De aankondiging op Alpha-Online:

AlphaOnline2014-1200

14 responses to “Gristelijke spam: € 3,95 p/m”

  1. mafchauffeur says :

    Ik mis nog een vergelijking met andere uitgaven.

    “Voor de prijs van twee kopjes koffie per maand”
    “Goedkoper dan een gezinszak friet”
    “Voor een digitaal abonnement op het ND bent u vijf keer zoveel kwijt”

  2. Richard says :

    met z’n twee iMacs… ben jaloers dat je op die twee machines dit soort hippe initiatieven kan betoveren

  3. jopie says :

    dude, hij vraagt vier euro voor een spammail terwijl hij TWEE iMacs heeft?? Wat een krent. Ik ben door goedgelovig echt geïnspireerd om ook te gaan manipuleren voor geld in het christelijke wereldje. Naar dat mn geweten functioneert alleen.

  4. Henny says :

    Jan Smit is al jaren op internet te vinden via allerlei websites facebooks en voorheen Hyves om toch vooral te laten zien wie Jan Smit is, en hoeveel werk hij wel niet voor hem ehh God doet en wat dat al niet kost, met allerlei verwijzingen naar zijn websites.

  5. FlevoA says :

    Ideaal zeg, ik betaal geen € 3,95 en ik krijg nooit meer allemaal informatie van hem die ik toch al niet wilde lezen🙂

  6. John says :

    Ik wens Jan Smit enorm veel succes met dit vernieuwende initiatief!

  7. Matthijs says :

    Dit soort mensen had Polare weer vlot kunnen trekken…

  8. TommyLee says :

    Jan mag als zakenman misschien niet zo goed uit de verf komen, als mens sta ik voor 100% voor hem in, een gouden vent!!

  9. John says :

    Door het consequente gebruik van de hoofdletter U door dhr. Jan Smit krijg ik overigens het vermoeden dat hij God Zelve een abonnement op Alpha Online probeert aan te smeren😉

  10. ruub says :

    Tsjonge jonge, wat een doorzichtige sluikreclame voor het nieuwe project van de hoofdredactie van goedgelovig (Joost/ Andries). En maar denken dat de GG-lezers dat toch niet doorhebben, tsss…Maar eh, veel succes he, ‘Jan Smit’😉

  11. engel says :

    @TommyLee,

    Ik zie dat je een boeiend prive-leven hebt…….

    http://www.telegraaf.nl/prive/22330801/__Vierde_huwelijk_Tommy_Lee__.html

  12. Im Gegenteil says :

    Ik ontvang allerlei emails en nieuwsbrieven zonder te betalen! Dan doe ik vast iets verkeerd!😦

  13. TommyLee says :

    @engel: zelfde naam geen familie net als je hebt Jan Smit (zanger) en Jan Smit(spammer)

  14. TommyLee says :

    By the way: nu een leuk programma op TV ned3 over geloof en wetenschap!