Belangrijk bericht voor Facebookvrienden

Kees Versteeg heeft een belangrijk bericht voor zijn Facebookvrienden.

Als je tijd over hebt, bid even voor de vrouw van Kees.


7 responses to “Belangrijk bericht voor Facebookvrienden”

  1. kleautzak says :

    Arme ik, er spoken gedachten door mijn hoofd dat er meer mensen zoals hij zijn die óók stemrecht hebben -_-‘

  2. Wilbert says :

    Dat eerste filmpje is écht gemaakt voor Frank Ouweneel.
    Die is bang voor internet, mist al het Facebook gebeuren én leeft in een eigen (nucleair) wereldje.

  3. Professor Prietpraat says :

    flauw hoor dat cabaret. Hoewel dat 2e filmpje nog wel enigszins leuk gevonden is maar om nou te zeggen dat je daar een avond mee kan vullen om mensen te vermaken, nee, voor mij geen kaartje voor de voorstelling alstublieft.

  4. beervis says :

    Ik weet niet. Hij heeft iets onbevlekts over zich. Gelukkig heeft ie zijn charisma mee.

  5. Hendrik says :

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het beeld waarnaar die ‘vrouw van Kees’ veranderd moet worden… Wellicht wil hij dat ook nog in een filmpje delen?

  6. jopie says :

    he? ik snap het niet. Meent die Kees dat nu serieus? En als dat niet zo is wat bedoelt ie dan?

  7. Vinegar says :

    Hahahaha Jopie. Jouw reactie is grappiger dan beide filmpjes bij elkaar!