Episch Evangelisch

Peter Jackson komt met een vervolg op LOTR en The Hobbit. Zijn nieuwste project heet De 4e Musketier.

15 responses to “Episch Evangelisch”

  1. DsDre says :

    My precious, they stole it from us. Nasty Musketiers.

  2. jannegen says :

    Steekt dit filmpje nou de draak met de 4e musketier of met studio 1?

  3. DsDre says :

    @Jannegen.

    Met Peter Jackson.

  4. mafchauffeur says :

    The Hobbit ken ik. Henk Stoorvogel ook. Maar who the musketeer is Peter Jackson?

  5. ardbeg10y says :

    They are taking the hobbits to TRINningard!

  6. Professor Prietpraat says :

    zal wel aan mij liggen maar ik heb geen idee wat de boodschap nu is van het filmpje.

  7. Bokkepoot says :

    @PP

    Ik denk dat je het filmpje een aantal keren aandachtig en met een biddend hart moet bekijken om de onderliggende boodschap eruit te halen.

  8. De Dichter says :

    Er is niet veel tijd besteed aan het filmpje jammer,,

  9. St. says :

    @bokkepoot

    Wellicht zal u spoedig geopenbaard worden wat het geheimenis van dit filmpje is.

  10. mafchauffeur says :

    @Bokkepoot: 🙂

    Heb jij dat al gedaan?

    En?

  11. ardbeg10y says :

    @mafchauffeur: Bokkepoot ervoer diepe stilte.

  12. Bokkepoot says :

    Ja hallo, IK hoefde het niet te weten! 🙂
    Ik kijk wel uit.

    Nee hoor, laat mij alsjeblieft gewoon lekker horende blind en ziende doof blijven.

  13. jannegen says :

    Misschien moet je hem achterstevoren afspelen?

  14. Case says :

    Prachtig!! Episch!

  15. PKN-broeder says :

    prachtig,

    @ mafchauffeur,

    Peter Jackson is de broer van Michael, duh. 😀

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Jackson