Gods plan met de clitoris

glorieEr zijn belangrijke levensvragen die ontbreken in de catechimus. Zoals: Wat is Gods plan met de clitoris? Evangelisch sekstherapeut Marc Angenent weet het antwoord:

“De clitoris is bedacht, door God, om een orgasme op te wekken. En omdat dit niet gelijktijdig plaats vindt met het orgasme van de man en het ook niet van nut is om zwanger te worden heeft het dus alleen de functie om TE GENIETEN.Β God heeft de vrouw een ‘lift’-knopje gegeven om op de bovenste verdieping terecht te komen en daar van het β€˜uitzicht’ te genieten. En alle vrouwen roepen nu hardop GLORIE!”

Angenent beveelt gristenvrouwen aan om hun ‘lift’-knopje dagelijks te gebruiken en tijdens het klaarkomen heel hard GLORIE! te roepen.

Quotation-Dossie-Easton-existence-proof-positive-god-Meetville-Quotes-201993

48 responses to “Gods plan met de clitoris”

  1. flipsonius says :

    Nou maar hopen dat dat geen vallei-orgasme is, schijnt wel een uur te kunnen duren, kost je alsnog je stembanden πŸ˜‰

  2. rob says :

    Dat zullen de buren leuk vinden πŸ™‚

  3. Professor Prietpraat says :

    Ik ben voorstander van alles bespreekbaar te maken in de kerk in Nederland maar zo open en bloot en zo plastisch en alles zo maar benoemen dat doet voor mij nogal platvloers aan en ik vraag me af of dit weer niet TE is en of dit nou moet zo op een website waar ook kleine kinderen kunnen meelezen bijvoorbeeld.

  4. olivieroprecht says :

    Geen hoogtepunt maar een dieptepunt. Contraproductief.

  5. olivieroprecht says :

    Moet trouwens wel nageven dat deze passiecoach vrij relaxed sexualiteit aankaart op zijn website. En tja, als je kleine kinderen alleen op internet laat kan ik me wel ergere sites bedenken. En de context van het verhaal snappen ze toch niet, anders dan expliciete beelden die je elders op het netvlies gebrand kan krijgen.

  6. afolus says :

    Toch even kijken @olivieroprecht 😁….?
    Nu begrijp ik beter waarom je jezelf puberapostel noemt…πŸ˜‡

  7. rob says :

    @ProfPriet
    Daarom kan je tegenwoordig niet vroeg genoeg beginnen met voorlichting, bijvoorbeeld als ze leren lezen.

  8. Boktor says :

    En omdat dit niet gelijktijdig plaats vindt met het orgasme van de man en het ook niet van nut is om zwanger te worden heeft het dus alleen de functie om TE GENIETEN.

    Discriminerend dat mannen kennelijk niet mogen genieten van God. πŸ˜‰

  9. Bokkepoot says :

    @Boktor

    Tja.

    Als ik mijn buurvrouw ’s nachts de buurt bij elkaar hoor gillen terwijl ze ondertussen subtiel een aantal hier niet nader te benoemen commando’s in de buurman z’n oor fluistert schreeuwt, vraag ik me wel eens af wie er nu ook alweer voor wie geschapen was.

    Ze heeft in ieder geval een goed werkend liftknopje, da’s een ding wat zeker is.

  10. Im Gegenteil says :

    Halleluja, ik kom klaar!!!

  11. rob says :

    God heeft de vrouw een β€˜lift’-knopje gegeven om op de bovenste verdieping terecht te komen en daar van het β€˜uitzicht’ te genieten. En alle vrouwen roepen nu hardop GLORIE!”

    Over welk uitzicht heeft die Angenent het eigenlijk?
    Als je bovenop zit zie je een luie kerel, als je op je rug ligt zit je naar het plafond te staren.

  12. rob says :

    @Bokkepoot

    Als ik mijn buurvrouw β€˜s nachts de buurt bij elkaar hoor gillen terwijl ze ondertussen subtiel een aantal hier niet nader te benoemen commando’s in de buurman z’n oor fluistert schreeuwt, vraag ik me wel eens af wie er nu ook alweer voor wie geschapen was.

    Ze heeft in ieder geval een goed werkend liftknopje, da’s een ding wat zeker is.

    Misschien is je buurman een onhandige liftbediende die nogal veel aansturing nodig heeft πŸ™‚
    Een beetje naar links een beetje naar rechts, iets harder, iets zachter

  13. Bokkepoot says :

    @rob

    Ben jij mijn buurvrouw? 😯

  14. Bokkepoot says :

    @rob

    Ik ben zelf niet echt handig met liftknopjes, maar aan de verbalen Γ©n vooral ook non-verbale signalen van mijn buurvrouw te horen denk ik – als leek – te begrijpen dat mijn buurman een expert is.

  15. rob says :

    @Bokkepoot

    Ik ben zelf niet echt handig met liftknopjes, maar aan de verbalen Γ©n vooral ook non-verbale signalen van mijn buurvrouw te horen denk ik – als leek – te begrijpen dat mijn buurman een expert is.

    Kun jij nonverbale signalen horen?
    Je bent helderhorend (variatie op helderziendheid) πŸ™‚

    Je buurvrouw heeft misschien de hogere toneelschool gedaan, dat kan ook nog πŸ™‚

  16. Bokkepoot says :

    @rob

    Non-verbaal is zonder woorden, rob. πŸ˜‰

  17. mafchauffeur says :

    @Bokkepoot: was je daar toch bijna (?) door de mand gevallen. Foei. Dat je buren onbeveiligde wifi hebben is weliswaar oerstom, maar nog geen vrijbrief voor het meekijken via de webcam. 😎

  18. Bokkepoot says :

    @maf

    😳 😳 😳

  19. TommyLee says :

    Waar blijven de commentaren van de evolutionisten???
    The survival of the clittest??

  20. flipsonius says :

    @Bokkepoot
    En dan die vrouwen maar klagen dat hun man ‘niks doet in het huishouden’….

  21. rob says :

    @Bokkepoot

    Ohja, ik zie het.
    Jaren geleden mijn diploma gehaald en niet veel meer bijgeleerd πŸ™‚

  22. rob says :

    @TommyLee
    πŸ™‚
    het blijft oorverdovend stil aan die kant πŸ™‚

  23. jannegen says :

    @Rob: Je klinkt alsof je het geloof in het vrouwelijke orgasme verloren bent… Of dat je het geloof in de kunde van de man verloren bent, dat kan ook. Misschien moet je eens langs bij de buurman van bokkepoot? Of je gewoon blijven afvragen welk uitzicht Marc bedoelt… Uiteindelijk zijn we allemaal reizigers op dezelfde zoektocht…. En ja, dan komt de 1 op een site als goedgelovig terecht, en de ander op een datingsite… Religieuze euforie of een lichamelijk orgasme zijn niet zo heel verschillend…

  24. Bokkepoot says :

    @IG

    Je weet zeker dat je het hier over rob hebt? 😎

  25. TommyLee says :

    @IG waar is de modderaar als je hem nodig hebt!

  26. rob says :

    @Bokkepoot / TommyLee
    Heb ik weer wat gemist? πŸ™‚
    Laat me raden:
    volgens IG maak ik niks klaar ofzoiets πŸ™‚

  27. Bokkepoot says :

    @rob

    Ik denk dat IG’s voorstellingsvermogen lichtelijk de verkeerde kant op ging. :mrgreen:

  28. TommyLee says :

    @rob, nee hoor typisch een reactie van een gefrustreerde stumper waar toevallig jouw naam in voor kwam. Niks om je zorgen over te maken!!!!
    Zelfs de modderaar maakt er terecht geen woorden aan vuil

  29. Bokkepoot says :

    @rob

    Nee hoor, echt niks om je zorgen over te maken.

    *kuch*

    Zeg Rob, val jij toevallig op harige mannen? πŸ˜€

  30. rob says :

    @Bokkepoot
    πŸ™‚
    Ik val idd op harige mannen, maar wel met ene beetje intellectuele uitstraling, het moet niet richting holbewoner gaan.

  31. rob says :

    @TommyLee
    Er zijn wel meer reageerders die rob heten toch? πŸ™‚

    @Jannegen

    @Rob: Je klinkt alsof je het geloof in het vrouwelijke orgasme verloren bent…

    Het is een geloof waarin alles mogelijk is, maar waar het moeilijk kan zijn om het echte van het onechte te onderscheiden, zeg maar.

    Of dat je het geloof in de kunde van de man verloren bent, dat kan ook.

    Nee hoor, ik ben heel goedgelovig πŸ™‚

    1-Misschien moet je eens langs bij de buurman van bokkepoot?

    2- Religieuze euforie of een lichamelijk orgasme zijn niet zo heel verschillend…

    Die buurman van Bokkepoot woont in een gehorig huis met dunne muren, nee dank je wel.

    Je hebt duidelijk teveel naar de LEGtapes gekeken πŸ™‚

  32. Bokkepoot says :

    @rob

    Ik val idd op harige mannen, maar wel met ene beetje intellectuele uitstraling, het moet niet richting holbewoner gaan.

    Dan had @IG dus tΓ³ch gelijk. Al zat hij gedeeltelijk wel aan de verkeerde kant.
    Althans, je geeft zelf al aan dat je niet van holbewoners houdt.
    Al zegt dat natuurlijk niet alles. 😎

    *kopje koffie inschenken gaat*

  33. Maarten says :

    Hoe oud ben je Rob? πŸ˜‰

  34. Bokkepoot says :

    @Maarten

    Heb jij al borsthaar dan? 😎

  35. TommyLee says :

    @ maarten: dat vraag je toch niet aan Rob!!
    nee, zonder dollen: Rob is in de bloei van het leven, maar een leeftijd raden, daar waag ik me niet aan, al vermoed ik dat een plukje borsthaar niet het verschil zal maken, eerder ervaring πŸ˜‰

  36. Bokkepoot says :

    Oh. Dan stelde ik de verkeerde vraag.

    al vermoed ik dat een plukje borsthaar niet het verschil zal maken, eerder ervaring πŸ˜‰

    @Maarten

    Ben jij goed met liftknopjes dan? 😎

  37. Maarten says :

    @Tommylee en bokkepoot

    Haha was een geintje jongens. Wel grappig trouwens dat ik echt geen flauw idee heb van de leeftijd van de meeste mensen op dit blog. Alleen van Bram ongeveer πŸ˜‰

  38. Bokkepoot says :

    @Maarten

    Leeftijd is één ding.

    In het afgelopen half jaar dat ik hier actief ben hebben al meer mensen een geslachtsverandering ondergaan dan in drie afleveringen van ‘hij is een zij’. :mrgreen:

  39. Maarten says :

    @Bokkepoot

    Haha ja ik heb bij sommige mensen ook geen idee of ze nou man of vrouw zijn idd. Achja dat maakt ook niet zoveel uit

  40. Bokkepoot says :

    @Maarten

    Op zich niet. Maar bijvoorbeeld bij dit soort draadjes zouden sommige uitspraken zomaar wat wenkbrouwliftend kunnen werken als je niet helemaal op de hoogte bent van de betrokken genders. πŸ˜‰

    Toch Rob? :mrgreen:

  41. Maarten says :

    @Bokkepoot

    Haha ja, ik had zelf ook al door dat Rob een vrouw is hoor πŸ˜‰ Vandaar ook mijn vraag naar haar leeftijd :mrgreen:

  42. Bokkepoot says :

    @Maarten

    Ik bedoel maar, vΓ³Γ³r je het weet ontstaan er misverstanden en gaat Bokkepoot je vragen hoe oud je bent. ( :mrgreen: )

  43. Maarten says :

    @Bokkepoot

    Wat een gekkigheid allemaal haha. Als ze op mijn naam klikt kan ze het zien als het goed is πŸ˜‰

  44. Bokkepoot says :

    @Maarten

    Eh…. doe jij eens even vol goede moed op je naam klikken? πŸ™„

  45. Maarten says :

    @Bokkepoot

    Wat zullen we nou krijgen? Op andere blogs krijg je gewoon m’n profiel te zien als je op m’n plaatje klikt.

  46. Bokkepoot says :

    @Maarten

    Als je onder het reactieveld op ‘bijwerken’ klikt kun je daar als het goed is een webadres invullen. Je naam wordt dan aanklikbaar (niet het plaatje).

  47. Maarten says :

    @Bokkepoot

    Ah, dat was me nog niet opgevallen, bedankt!

  48. jannegen says :

    @Rob:

    Het is een geloof waarin alles mogelijk is, maar waar het moeilijk kan zijn om het echte van het onechte te onderscheiden, zeg maar.

    Ik weet niet of je serieus bent, maar als dat echt zo is dan vind ik dat erg jammer. Ik zie het nut niet in van faken. Echtheid is een waarde die ik erg belangrijk vind… Maar ja ik zit dan ook niet in een al 20 jaar durende monogame relatie, misschien zou ik als dat wel het geval was het toneelstukje van mijn vrouw wel waarderen.

    Nee hoor, ik ben heel goedgelovig πŸ™‚

    Waarin schiet de man vooral te kort volgens jou? (bijv. techniek of het scheppen van context?)

    Die buurman van Bokkepoot woont in een gehorig huis met dunne muren, nee dank je wel.

    Ah joh, wat maakt jou het uit?! We zijn toch allemaal mensen?