Gebedsmaniertjes

Gristenen hebben in de loop der jaren heel wat gebedsmaniertjes ontwikkeld. Ze praten met God op een manier zoals ze nooit met gewone mensen zouden praten. Hoewel…

4 responses to “Gebedsmaniertjes”

  1. Rik says :

    Kostelijk 😀

  2. mafchauffeur says :

    Ik mis nog het “doe het, want je hebt het beloofd, kijk maar – hier staat het, en hier, en hier, en hier, en ook nog eens hier – en je bent altijd dezelfde dus ik vertrouw er op dat je het ook nu nog zult doen, want je bent geen leugenaar”. 😉

  3. jopie says :

    ik heb heel hard mijn hand voor mijn mond gehouden om niet midden in de bibliotheek in lachen uit te barsten. Vooral dat ‘conversation request’ 😀

  4. mafchauffeur says :

    O wacht, ik heb de link naar Gods Plan met de clitoris onder het verkeerde artikel gezet zie ik.
    https://goedgelovig.wordpress.com/2014/01/19/satire-is-geen-courant-genre-in-de-christelijke-wereld/#comment-189046

    De Twitterkoe heeft het ineens over Orgasmisch bidden naar aanleiding van de opmerking van @Djusted:

    Ik mis het “heilig kreunen” nog. “Hmmmm, ja, hmmm, ooooooo Jezussssss, ja, hmmm, amen, amen, ja, ooooo ja”

    Enfin, voor het nageslacht dan maar.
    http://liefdesappelen.depassiecoachutrecht.nl/de-lift/