30 kilo eraf in Jezus’ naam!

Iemand vroeg zich af of beenverlengers zich niet beter op bovennatuurlijk gewichtsverlies kunnen richten. Dat is een goed idee. Want waarom zou je planten eten en sporten als je met gebed instant hetzelfde kunt bereiken? Neem nu deze vrouwen die bij profeet Emmanuel Makandiwa tussen de 10 en 30 kilo kwijtraken. Een gat in de maag markt!

18 responses to “30 kilo eraf in Jezus’ naam!”

  1. Sok says :

    Tja, behalve een Amerikaanse manier van ‘opwekking’ lijken we ook Westerse schoonheidsidealen naar Afrika te exporteren. 😦

    Overigens duren die diensten zo lang dat je vanzelf afvalt als je geen boterham meeneemt.

  2. shinshinnun says :

    @Sok
    Nou, volgens dat Westerse schoonheidsideaal mag er nog wel wat af dan ;).

  3. Molly says :

    Nou dan ga ik bidden tot ik een ons weeg. 😉

  4. Im Gegenteil says :

    Hmmm… vrouw gaat op de weegschaal live van 110 kilo naar 80 kilo, maar ze wordt qua uiterlijk geen pond dunner. Misschien moeten ze eens goed voor die weegschaal bidden.

  5. joost says :

    Molly

    Nou dan ga ik bidden tot ik een ons weeg

    Niet overdrijven he? Anorex zijn is ook niet alles. 😦
    joost

  6. joost says :

    Im Gegenteil

    Hmmm… vrouw gaat op de weegschaal live van 110 kilo naar 80 kilo, maar ze wordt qua uiterlijk geen pond dunner. Misschien moeten ze eens goed voor die weegschaal bidden

    Volgens mij had dat meer met de zwaartekracht te maken. Die vrouwen waren al wat “zweverig” maar door dat massa(hysterrische)bidden werden zij nog zweveriger en alles wat zweeft geeft niets aan op de schaal (van Richter?) Toch?
    joost

  7. joost says :

    Ik heb me al vaak afgevraagd wat bidden om “verlichting” nu eigenlijk betekende. Nu weet ik het dan. 😉
    joost

  8. Sueigilera says :

    @joost,
    Jezus verandert water in wijn. Emmanuel Makandiwa zet lipiden om in helium, verschil moet er zijn. 😉

  9. Bokkepoot says :

    Dat muziekje alleen al…… 😡

    Maar mooi om te zien dat God het kleinschalig aanpakt. Zó relaxed. Niet goedkoop meteen hup een strak lijf, maar eerst subtiel één of twee vetrolletjes minder. Want ja, anders leert zo’n vrouw daar natuurlijk niks van. Uiteindelijk gaat het toch om gezond eten en meer bewegen, en God is geen Sinterklaas; de rest moeten ze gewoon lekker zelf doen. Goed voor je eigenwaarde, da’s ook meteen meegenomen.

    Al denk ik dat af en toe zo’n dienst bezoeken ook wonderen doet, ik hang inmiddels al bijna kotsend boven de toiletpot. 😐

  10. TommyLee says :

    Ik heb het filmpje zojuist aan mijn partner laten zien. Ze vertikt het om op de weegschaal te gaan staan om te kijken of het wonder ook bij haar geschied is, ik mag het potdorie ook niet handmatig vast stellen, wat een kleingelovigheid!!

  11. St. says :

    Gebeurt er nou een wonder omdat de heup-omvang afneemt of omdat de rok te wijd is (geworden)?

    Het paarse t-shirt van het meisje met de rode rok zit namelijk nog wel strak om het lijf…

  12. Im Gegenteil says :

    Tsja het blijft ongelofelijk dat mensen hier in tuinen, omdat ze er zo hard in geloven. Toegegeven, je hebt wel een heel groot geloof als je wonderen ziet die niet plaatsvinden…

  13. Bokkepoot says :

    @Im Gegenteil

    Ja maar… ja maar…. meestal zie je al die wonderen niet gebeuren terwijl ze (ergens elders) juist wel plaatsvinden. Zoals dodenopwekkingen enzo, ik noem maar wat.

    Het is ook nóóit goed. 😐

  14. mafchauffeur says :

    @Bokkepoot: en dat terwijl het zó simpel is….. Volgens één van de grote mijnheren op dit gebied.

    Jesus spoke of Lazarus as “sleeping” when He was completely aware that Lazarus was dead to communicate to us that raising the dead is as easy as waking someone from a nap.

    https://www.facebook.com/profile.php?id=681996050&fref=ts

  15. Bokkepoot says :

    @mafchauffeur

    Dat is het natuurlijk: het is zo eenvoudig dat het te alledaags is om het nieuws te halen.

  16. TommyLee says :

    Het zou natuurlijk ook een wonder zijn als door gebed die kleding in eens gegroeid is. Mmmm. Het is misschien wat flauw om te vermelden, maar het is eerder gebeurd dat er acteurs zijn ingehuurd om wonderen in een film te proppen. (A.A. Allen) Dit zou uitgezocht moeten worden.

  17. felix says :

    Loose it in the name of Jesus i cast out all the fat out of this body in Jesus name !! Lets give Him a clap offering this evening Hallelujah.
    En voelt u al een verandering, een verandering !!