Nieuwe urinoirs in het Vaticaan

Het Vaticaan heeft nieuwe urinoirs laten installeren, zodat de geestelijken er dagelijks aan worden herinnerd hun weesgegroetjes te bidden.

6a00d8341c59be53ef00e54f1a5da28834-500wi

23 responses to “Nieuwe urinoirs in het Vaticaan”

  1. Agilhartje says :

    Bidden tijdens het plassen… Misschien niet zo’n slecht idee. Kan je niet gestoord worden.
    Eindelijk een beetje tijd voor jezelf!

  2. the ARTbishop says :

    urine et orbi

  3. Wilfred says :

    @Agilhartje: Bidden tijdens het poepen is nog veel efficienter!

  4. afolus says :

    @wilfred
    Dat zit wel een beetje lastig in de schoot van de heilige maagd…. ๐Ÿ˜Ž

  5. Wilfred says :

    @Afolus: ๐Ÿ™‚ Klopt. Dat zou dan een ander ontwerp moeten worden. Misschien een aangepaste biechtstoel?

  6. Psychodinges says :

    hmmmmm geeft toch wel wat associaties die niet veel met maagdelijkheid te maken hebben. Is toch om te plassen he?

  7. grobboo says :

    Wordt dat geen gesmeer tegelijk plassen en bidden met de handjes gevouwen?

  8. joost says :

    Agilhartje

    Bidden tijdens het plassenโ€ฆ Misschien niet zoโ€™n slecht idee. Kan je niet gestoord worden.
    Eindelijk een beetje tijd voor jezelf!

    Misschien een goed idee, maar het lijkt me voor mannen toch lastig plassen met gevouwen handen. (je krijgt er, volgens mij, zulke natte sokken van.
    joost

  9. beervis says :

    three nuns, three cups.

  10. flipsonius says :

    @Joost
    het is voor een hele hoop mannen sowieso lastig om te plassen als er iemand van zo dichtbij naar je geheime deel zit te kijken. Zeker als het vrouw is. Ik zou naar het damestoilet gaan.

  11. Im Gegenteil says :

    @flipsonius

    Maar wat nu als jij ooit nageslacht zou willen verwekken? Dan zit je toekomstige vrouw (even voor het gemak er van uitgaande dat je geen homo bent) toch ook van heel dichtbij naar je klokkenspel te kijken… toch?

    Dan kun je er maar beter beginnen te wennen aan vrouwelijke aandacht voor je edele delen en gewoon bovenstaande nonnen lekker onder spuiten! Met urine bedoel ik dan.

  12. MaB says :

    Persoonlijk zou ik me als geestelijk wat bezwaard voelen om de vloeibare boodschap over Maria heen te spuiten. Laat staan om als celibataire geestelijke je geschut aan de heilige maagd te openbaren….

  13. flipsonius says :

    @IG
    ๐Ÿ™‚
    Maar ik ben iets te oud om nu nog nageslacht te verwekken.
    En ik heb niks met plassex. Ik vind dat je bepaalde zaken gescheiden moet houden. Bovendien gaat het een niet met het ander samen, zo leert ons de natuur ๐Ÿ˜‰

  14. Wilfred says :

    @MaB: We mogen de mededeling dat dit in het Vaticaan is, ook wel met de nodige korrels zout nemen. ๐Ÿ˜‰

  15. bramvandijk says :

    Het is sowieso meer iets voor protestanten: “rot op met je onbevlekte ontvangenis.”

  16. MaB says :

    @Wilfred: en ik maar denken dat de een onderdeel is van het liederlijke bewind van de liberale paus, samen met de gloriestoel-toiletpotten en een Renault om de heilige vader naar de supermarkt te rijden…

  17. bramvandijk says :

    @Flipsonius
    Ik merk nu pas de link op naar bandcamp.
    Nog iets te vroeg voor een uitgebreide recensie, maar alvast mijn complimenten. Zingeving en het boek van vlinders springen er zo voor mij uit.

  18. thomas1717 says :

    Komt er uit de mond een straaltje water om te spoelen en/of een gelegenheid eea te wassen?

  19. flipsonius says :

    @bramvandijk
    ik ben benieuwd naar je exegese….;-)

  20. mafchauffeur says :

    Zou dรฉze EyeSee technologie al worden toegepast in kerken?
    http://www.almax-italy.com/en-US/ProgettiSpeciali/EyeSeeMannequin.aspx

    Jezus of Maria kijken je soms best indringend aan in sommige kathedralen.

  21. Wilfred says :

    @Maf: Is er dan nergens meer privacy?? Als zelfs het toillet niet meer heilig is, waar zijn we dan beland? ๐Ÿ˜‰

  22. midas says :

    Misschien is het wel een wondertoilet. Iets met verlengingen enzo…

  23. MaB says :

    Met die EyeSee-technologie kan natuurlijk worden bepaald aan welke bezoeker met een wonderbaarlijke verlenging van het geslachtsdeel effectief kan worden geadverteerd…