Australische premier kondigt Eindtijd aan

Gisteren kondigde de Australische premier Julia Gillard het einde der tijden aan. Ze deed dat in de ontbijtshow Triple J. “De Maya-kalender heeft gelijk, maar wees gerust: als uw premier blijf ik tot het einde voor u vechten.” Een hele geruststelling, net als een premier met gevoel voor humor. Overigens vergaat de aarde volgens een herrekening niet 21 december, maar op 7 december al. VANDAAG dus!

8 responses to “Australische premier kondigt Eindtijd aan”

  1. Bar says :

    ze lijkt een beetje op jodie foster

  2. Afolus says :

    Volgens het filmpje zou het einde van de wereld om 06.00 uur lokale tijd een aanvang maken….. Weer niet gelukt!
    Het kan zo maar zijn dat we gewoon door moeten leven.
    Even checken of de echte “born again christians” er nog zijn:
    Frank O en Waterlelie willen jullie je even melden… 😀

  3. Plant says :

    Een nieuwe kandidaat voor tofste politicus ter wereld. Een andere is de burgemeester Jon Gnarr van de grootste stad in IJsland, die als Jedi verkleed ging.

  4. joost says :

    Afolus
    Hier op het dorp bij mij is, volgens mij, iedereen nog in leven, dus wij zijn allemaal born again. Alleen de ongelovigen of de schijnheiligen zullen zijn opgehouden te bestaan. Verheug U broeder, ook Gij zijt gespaard gebleven. Inderdaad benieuwd of FO en waterlelie zich ook nog onder ons bevinden. Of zouden zij bij de schijnheiligen hebben behoord? In dat geval zal ik bidden voor hun ziel. 😉
    joost

  5. mafchauffeur says :

    Relax. Volgens de Koran eindigt de wereld pas in 2280.
    http://submission.org/#/d/App25.html

  6. Wilfred says :

    @Afolus:

    Volgens het filmpje zou het einde van de wereld om 06.00 uur lokale tijd een aanvang maken….. Weer niet gelukt!

    Ho ho! Veel te voorbarig!! Vanaf 6.00 pm… je weet niet wanneer het ophoudt! Ik denk dat het een verborgen komst van het einde is, ongeveer zoals de verborgen komst van Jezus bij de Jehovahs…

    @Maf: Ik zie wel een manier om die twee met elkaar te verenigen: vanaf 6.00 pm 7 december 2012 tot het definitieve einde in 2280. Gezien het feit dat eigenlijk alle tekenen voorafgaand aan de komst van het einde ook bij de moslims al vervuld zijn (incl. een gespleten maan en zo), klinkt dat eigenlijk best geloofwaardig.

  7. midas says :

    Het is nu bijna 2300 uit. Adios

  8. Jacob Meerzicht says :

    Hoe kan dat nu? Ik lees dit op ACHT december en voorzover ik kan nagaan, draait de aarde nog steeds zijn rondjes om de zon. Toch maar wachten tot 21 december dan?