Het einde van Goedgelovig is NU!!!

Beste vrienden!

De Eindtijd is aangebroken!!! Uw website, onderdeel van het onbetrouwbare internet, is per direct overgenomen door mij, Frank Ouweneel, 6.666.666ste bezoeker van uw site. Voortaan spreekt u mij aan met ‘Mijnheer de Antichrist’. Ik heb het u voorspeld in mijn vele eindtijdstudies: niemand kent de ure, noch de tijd dat het Beest zich openbaart. Maar u zult hem herkennen aan zijn getal!!! Vanaf nu af zal niemand nog op deze site kunnen posten zonder dat hij het getal 6.666.666 op zijn voorhoofd, op zijn hand, of op enig ander lichaamsdeel heeft aangebracht. Een periode van ongekende gramschap zal aanbreken voor ieder die mijn naam en zorgvuldig opgebouwde reputatie als bijbelleraar heeft besmeurd. Wagenaar, Van den Esker, Gillissen en Twitterkoe: het zal jullie bezuren!

De Antichrist

34 responses to “Het einde van Goedgelovig is NU!!!”

  1. Peter 2 says :

    Heb ik dan toch de opname gemist…

  2. Suzanne says :

    ok, die heb ik even niet aan zien komen?

  3. Dutch Hermit says :

    Bewijs graag 😉

  4. Stijlvol says :

    Lolwtf?

  5. rob says :

    De teller gaat snel………………….

  6. Hans says :

    Frank is dus de antichrist… en Bijbelleraar. Interessante combi. Ben benieuwd wat voor posts dit gaat opleveren.

  7. Tinus says :

    en straks weer naar de kerk..

  8. rob says :

    Op naar de volgende 66666666, want zoals gewoonlijk heeft Frank gelogen, er is nog niks te zien op mijn voorhoofd.

  9. goedgelovig says :

    @Hans en rob: U dient mij aan te spreken met Mijnheer de Antichrist!!! Reacties waarin ik word aangesproken met Frank worden verwijderd. Uw columns en tekeningen worden nog slechts geplaatst indien voorzien van het getal 6.666.666 en als ze mijn eindtijdvisie en doelstellingen onderschrijven.

  10. Wilbert van den Esker says :

    Neeee Frank! What have I done!?! Ik dacht dat H. Sleijster bezoeker 6.666.666 zou zijn. Maar nee u bent het. Frank, vergeef hun, want ze weten niet wat ze doen!

  11. Wilfred says :

    @Goedgelovig: Bedoelt u met mij GG?? Want FO zal dat zeker zo zien! 🙂

  12. Wilfred says :

    If it looks like a dragon, if it swims like a dragon, if it talks like a dragon, it probably is a dragon!

  13. bladluis says :

    Amai, mijn eerste post op een topic van GG. Ik stap in met het hellevuur op de voorpagina. Hmm, ik dacht “wtf?! de Antichrist?!” Het kwartje viel pas na het lezen van topics over DS, WvS en andere, en natuurlijk de reacties daarop. Interessante omgeving hier, wil ik even wat meer tijd door gaan brengen.

    Even wat anders dan de gebruikelijke quotemedoodmetbijbelversenzondereigeninbrengnochpersoonlijkeonderbouwingmaarjaenamenzeggengewoonomdathetzoischristelijkebijbelstudiecultuur.

    Gegroet.

  14. bladluis says :

    Oh. Is dat bij iedereen of alleen mijn browser? Ik dacht dat één of andere auto-functie dat wel voor me zou oplossen.

  15. marliesinafrica says :

    Er zit nog steeds niets op mijn hand of voorhoofd hoor….en posten lukt aardig. Misschien is dat zo omdat ik een wordpressaccount heb. 🙂

  16. bramvandijk says :

    Het kon natuurlijk ook niet anders dan dat de eindtijd op een zondag zou aanbreken. God rust immers zelf nog op de sabbath. Ik moet zeggen dat al die zessen nog niet echt zichtbaar zijn, maar ja, met die techniek van tegenwoordig is zichtbaarheid voor het menselijk oog natuurlijk geen criterium meer…

  17. jovatov says :

    Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dit bericht hier staat voor de 6.666.666 bezoekers die Goedgelovig inmiddels heeft gehad. In dat geval: gefeliciteerd!

  18. rob says :

    @meneer de AC
    ,blockquote>@Hans en rob: U dient mij aan te spreken met Mijnheer de Antichrist!!! Reacties waarin ik word aangesproken met Frank worden verwijderd. Uw columns en tekeningen worden nog slechts geplaatst indien voorzien van het getal 6.666.666 en als ze mijn eindtijdvisie en doelstellingen onderschrijven.

    Het is menes 😦 Ik dacht dat het een grapje was.
    Tijd voor dubbele boodschappen in cartoons waarin het net lijkt of ik u tevreden stel, maar ondertussen probeer om alle poten onder uw troon vandaan te zagen.
    Dat wordt mijn nieuwe missie, (jammer voor de doorbrekers maar het is niet anders)

  19. rob says :

    @Jovatov:
    De teller staat al ver over de 6.666.666, het is nu al 6.668.112

  20. goedgelovig says :

    @Wilfred: Dat heb ik slim gedaan, vind u niet? De hele wereld laten denken dat de Islam de Antichrist is, terwijl ik het zelf ben. Ha ha ha!!! Nu ik geopenbaard ben zal mijn macht en invloed zich sneller uitbreiden dan de radioactiviteit in de wereldzeeën!!!

    @Evangelischeloterij en frank: Uw reacties zijn verwijderd. U dient mij aan te spreken met mijnheer de Antichrist!!!

    @marliesinAfrika: Met posten bedoel ik: columns en tekeningen in de redactionele ruimte van GG (die ik nu volledig controleer), niet het soort lage reacties dat al zo welig tiert in de krochten het onbetrouwbare internet en nooit in een tijdschrift van naam zullen worden gepubliceerd.

    @rob: U ziet nu gelukkig in dat u uw tekeningen in mijn dienst moet stellen willen ze nog geplaatst worden. Ik noem u voortaan beste vriend!

  21. marliesinafrica says :

    @mijnheer de AC. Uit geeft mij een uitdaging. Nou die ga ik zeker met u aan. 🙂

  22. vleertje says :

    Anticrist, ook wel duivel genoemd….. Daar is ooit een leuk liedje over geschreven in de glamrocktijd: http://www.youtube.com/watch?v=KubgMDSMXfI

  23. Johan says :

    Ik ben eigenlijk wel gerustgesteld dat GG dus niet zelf de antichrist is. Je weet het tenslotte maar nooit uit welke hoek die komt.

  24. joost says :

    vleertje

    Anticrist, ook wel duivel genoemd

    Ik ontken catagorisch alle betrokkenheid met FO!!
    joost

  25. shinshinnun says :

    Beste Mijnheer de Antichrist, volgens mijn berekeningen bent u een paar jaar te vroeg!

  26. Wilfred says :

    @Meneer AC: Nu vallen de puzzelstukjes op zijn plaats! U hebt in uw onmetelijke sluwheid natuurlijk gewacht met publicatie van het transcript van de DVD over 2010, omdat u zelf door publicatie wilde laten zien hoe goed u bent in de kunst van het misleiden. Hulde!

  27. Pittig says :

    Nou, die tijd van de antichrist valt me reuze mee. Ik kon nog gewoon naar de kerk en gewoon nog koffie drinken. Misschien is die Antichrist zo slecht nog niet?

    Of zijn de rellen in de moslimwereld en in Haren slechts het begin?

  28. Pittig says :

    @ Meneer de Antichrist

    Nog een vraagje: bent u nou het Beest of niet? Dat zijn toch twee verschillende zaken?

    En volgens 1 Johannes 2:18-19 zijn er vele antichristussen. Hoe weten we dat u de Grote Pief, de Hoge Baas zelf bent en niet één van de velen?

  29. TommyLee says :

    De antichrist??? even de nazaten van Karel Hoekendijk raadplegen. Hij zei immers altijd dat hij wist wie de antichrist was!!

  30. Wilfred says :

    @Pittig:

    Nog een vraagje: bent u nou het Beest of niet? Dat zijn toch twee verschillende zaken?

    Welk beest bedoel je? Een van die beesten moet toch de AC zijn? Anders zouden we de AC in Openbaring in het geheel niet tegenkomen…
    En b.t.w., je vraag lijkt te veronderstellen dat de AC overtuigd is van de onfeilbaarheid van de bijbel… 🙂

  31. Pieter Post says :

    Volgens mij weet GG niet meer hoe ze zoveel aandacht moeten krijgen en ontsporen ze langzaam maar zeker!!