Bevrijd van bevrijdingspastoraat

GG-tekenaar Rob geeft met de cartoongenerator zijn visie op het bevrijdingspastoraat. Klik op het plaatje om te vergroten.

8 responses to “Bevrijd van bevrijdingspastoraat”

  1. joost says :

    Rob
    Knap, kan je ons bedrijf niet, met Jezus hulp, bevrijden van de demon van de bezuiniging?
    joost

  2. rob says :

    @Joost
    Ik ben bang van niet 😦

  3. Wilfred says :

    @Rob: Is er een reden dat je Wilkin als Calvijn portretteert? 😉

  4. rob says :

    @Wilfred
    Tuurlijk, ik heb groot respect voor beiden 🙂

  5. Pittig says :

    Hahaha! Uitstekend rob!

    Dan heeft Wilkin vd Kamp blijkbaar last van een ‘geest van bevrijdingspastoraat’! Jezus zegt het zelf!

    En alle tekenen wijzen er op. Hij is er door geobsedeerd, kan zich er niet van losmaken, ziet en denkt alleen maar in het kader van bevrijdingspastoraat, stelt andere visies op de zaak verkeerd voor en doet net alsof dit alle heil biedt! Typisch occult om zo te denken!

  6. Pittig says :

    @ Wilfred

    Scherp! Je kent je kerkgeschiedenis! Tenminste, je hebt in ieder geval naar de plaatjes in de geschiedenisboeken gekeken… 😉

    @ rob

    Wat lees ik nou? Groot respect voor Calvijn?

  7. Wilfred says :

    @Pittig: Nee, ik ken die afbeeldingen alleen uit docu’s… 😉

  8. rob says :

    @Pittig
    Eigenlijk ben ik slecht op de hoogte v het gedachtengoed v Calvijn, dat zou ik moeten googelen.

    het grappigste vind ik zelf dat Jezus erbij komt staan en zegt: ah laat ik eens mee doen (voor een keertje) en uiteindelijk de bevrijdingsdemon v Wilkin eruit gooit.

    Op zich geloof ik best in bevrijding, maar niet in de georganiseerde manier waarop het op conferenties gebeurt. Alsof je het in scene kan zetten of af kan dwingen.