Numerologie met de sjofartoeteraar

Pedra Alumen 444De Belgische hoornblazer Werner van Suetendael, op GG bekend als profetisch orakel van David Sörensen, gaf onlangs op zijn Facebook-pagina een bijzonder inkijkje in hoe God tot sommige van zijn kinderen spreekt via getallen. Op 22 juni 2012 meldde hij (de vele d/t-spelfouten zijn er door ons uitgehaald):

Vannacht reed ik op de snelweg en had vragen aan God. Plots reed een wagen voor me met de nummerplaat 444! Dat is steeds Gods manier om me te antwoorden dat het OK is. Telkens als ik met vragen zit duikt dit exacte getal op: op de klok als ik ’s nachts om exact 4u44 wakker word, op gebouwen, op auto’s, op het elektronisch systeem van mijn auto als ik nog 444km kan rijden met de brandstof.

Vorig jaar reed ik met een vriend in de auto. Hij wist van 444 en vertelde me hoe God het hem had bevestigd… en terwijl we erover spraken zagen we een auto met 444! In Griekenland was ik eens in de auto aan het uitleggen dat God door dit getal 444 en 4 tot me sprak over wat ik doe, en gelijk zagen we een groot reclamepaneel met het telefoonnummer 44.44.44 erop!!! Dit soort dingen gebeuren regelmatig, maar je wordt het niet gewoon.

444 is het getal dat God me bovennatuurlijk gaf in 2009 toen het HOP-werk begon… Hij is trouw en daarom kan ik het ook zijn, wat er ook gebeurt. 4 is het getal van openbaring, van de 4 windstreken, 4 evangelisten… 444 = 12 en apostolisch. Daarom ga ik naar de hele wereld met openbaring in een apostolische missie, met iedereen die God geeft om daarin te helpen… en regelmatig geeft Hij me de bevestiging daarvan.

Later die dag verscheen een tweede schrijven van Van Suetendael:

Een aantal jaar geleden ervoer ik dat de Heilige Geest me dieper in de symboliek zou brengen. […] In die weken begon Hij met me 2x wakker te maken om 4u44 (heb ik nooit) waarna ik ging zoeken in de Schrift en ik vond 4 teksten in een hoofdstuk 4 waarvan 3 gingen over… profeten! HOP is een netwerk van profeten en het werd me van alle kanten getoond en bevestigd.

Die weken bleef het getal 4 terugkomen met als klimax 14x teksten uit een hoofdstuk 4. De 3 gastsprekers citeerden zonder het te beseffen elk 2x een hoofdstuk nr4 en ik wist dat God sprak! En Hij beschreef daarmee een groot deel van wat Hij door dit werk gaat doen.

25 bevestigingen en wonderen gaf God in 3 weken! […] De periode dat God me in mijn fulltime bestemming begon te brengen was ik 44 jaar en 4 maanden oud! 20 jaar geleden kreeg ik een profetie. Uit Jesaja 44! Het beschreef wie ik ben, hoeveel kinderen ik zou krijgen en wat ik zou doen! Kort daarop was mijn vrouw zwanger! Na 5 jaar kinderloosheid en 3 ontmoetingen met profeten.

Begrijp je nu waarom het bijzonder is telkens ik ergens 444 zie? Op een klok, op nummerplaten, telefoonnummers… En altijd exact als ik diepe vragen heb… Hij spreekt en bevestigt en zal ALLES doen wat Hij gezegd heeft.

Goedgelovig heeft ook even gegoogeld op de betekenis van 444 in de numerologie. Volgens alternatief therapeut Laura is het een teken dat je geestelijke gidsen je aandacht ergens voor vragen en chakra healer Doreen weet te vertellen dat 444 betekent dat duizenden engelen je omringen.

100 responses to “Numerologie met de sjofartoeteraar”

  1. Afolus says :

    De tekst ui Nahum krijgt zo een heel nieuwe en eigentijdse betekenis.

    “Vier uw vierdagen…”

    Zou fierljeppen ook een diepere betekenis hebben?

  2. Woodyflow says :

    Op de dag dat ik Gods leiding nodig had, was er een kettingbotsing met 44 auto’s op de A4! God is goed en spreekt tot mij!

    zo heb ik ook 4 voodoo poppetjes en 44 zwarte katten in de buurt, mijn satanskruis heeft 4 punten. En nou wordt het mooi! De swastika heeft 4 uiteinden en is steeds gemaakt van 4 lijntjes en ik heb ze – zonder dat ik daarvan de betekenis wist – ze 4 keer op elk van mijn ledematen getatoeëerd..!!! Breivik begon met schieten om 2.44 uur, de twintowers stonden 44 minuten in de fik. Mijn erectie is 4 cm en 44 millimeter, en 4 min 44 is de gemiddelde tijd dat ik over een vrijbeurt doe… Zoveel aanwijzingen dit moet ik vieren (oh wauw, weer een 4)

  3. Afolus says :

    @Woodyflow
    Een kettingbotsing met 4 auto’s op de A44 is geloofwaardiger…
    Gebruik jij trouwens veel citroensap? Die 4 cm 44 mm baart me enige zorgen. Wellicht biedt vierenveertig keer om de kerk in Vierhouten enig soulaas..😉

  4. frank says :

    Als hij dit hoort word hij gek

  5. van Kerstenen says :

    Ook van belangrijke profeten is het getal 4 af te leiden:

    Mohammed (acht letters) > acht (vier letters) > vier!
    Marilyn Manson (dertien letters) > dertien (zeven letters) > zeven (vijf letters) > vijf (vier letters) > vier!
    Mahatma Ghandi > … > vier!
    Werner van Suetendael > .. > vier!

  6. Case says :

    @frank meestal worden mensen als Werner juist bevestigd door kritiek.
    Ik vraag me wel af of we 444 reacties gaan krijgen!
    @Woodyflow Heb je wel eens overwogen er onder handoplegging voor te laten bidden? Misschien dat Werner ….HOP? Of wil je geen 44,4 cm?

  7. joost says :

    WoodyFlow
    Is 44 mm geen 4.4 cm. Plus die 4 cm die je er ook al bij opgaf. Denkt iedereen dat je bescheiden bent zit je stiekem toch op te scheppen.😉

    Kort daarop was mijn vrouw zwanger! Na 5 jaar kinderloosheid en 3 ontmoetingen met profeten. Misschien moet jij een volgende keer maar je 8.4 cm toesteken en aanbieden om daarbij te helpen. 😉
    joost

  8. Afolus says :

    @joost
    Dat was dus een instinkerdje…😀
    Maar ja, het blijft een gebedsonderwerp..!

  9. Woodyflow says :

    oh oeps…. 8,4 is nog steeds niet echt om over op te scheppen overigens. Maar goed, 8 = 2×4, plus de .4 weer een 44.4 wow!!!

    Geweldig dat rekenen: De gematria-som van de heilige naam is Yod (20) + He (6) + Vau (22) + He (6) = 54 – weer die 4 –

    De aarde is rond, een cirkel is 360 graden, als je doordraait tot 666 graden kom je 54 (YHVH) graden te kort voor 2 complete cirkels. 360 / YHVH = 6,66. God komt dus 6,66 keer voor in…

    oh euhm… ben al even geen 4tjes meer tegen gekomen..

    oh wacht es effe
    6,66 x 0,666 = 4,44 joepie!

  10. Woodyflow says :

    dus kortom als je de duivel met zichzelf vermenigvuldigd krijg je mijn teken, is dat niet mooi?

  11. Afolus says :

    Sodemirakel, Woodyflow, je hebt Werner van Suetendael miraculeus ontmaskerd…!😀😀

    Zijn sjofar is trouwens beduidend langer dan 8,4 centimeter.
    En wat nog het mooiste is: hij kan er zelf heel hard op toeteren.
    Altijd blij die man..!😀

    Kun je zoiets ook nog bedenken voor broeder Frank Ouweneel, die ca. 4 weken geleden werd ontmaskerd door GG en dat is over ongeveer twee weken 44 dagen geleden.

  12. Afolus says :

    Van Suetendael meldt dat hij in 3 weken tijd wel 25 keer een bevestiging kreeg met een getal 4.
    Daar zat ik toch even mee, want op het eerste gezicht hebben die getallen niets met 4, totdat ook ik het licht mocht zien…!

    Wat een enorme lichtstraal ervaar ik thans, al mijn poriën openen zich.

    3×25 = 75; 7+5 = 12 en 12 = 4+4+4.

    Dank. Dank. Dank😀

  13. marcel says :

    ik helaas nog nooit wat positiefs op deze site gelezen.
    Jammer want afkraken is altijd heel gemakkelijk maar opbouwen niet.

  14. B.Art says :

    Hij gaat deel uit maken van de vier-eenheid. De vader de zoon de charismatischegeest en Werner van Suetendael. Heftig hoor!

  15. goedgelovig says :

    @marcel: Misschien tijd om even bij de oogarts langs te gaan.😉

  16. Afolus says :

    @marcel
    Wat ik nou zo leuk zou vinden is als jij een heel leuk en positief verhaal wilt brengen rond het getuigenis van Werner.
    Dat mag over het getal 444 maar ook over 555 en eventueel over 101010…! Als het maar niet afkraakt.
    Net zo als de reacties hierboven…!

  17. rob says :

    @Werner

    Kort daarop was mijn vrouw zwanger! Na 5 jaar kinderloosheid en 3 ontmoetingen met profeten.

    🙂
    Ik zou maar es een DNA test bij je kinderen af laten nemen.

  18. jansen says :

    @rob,

    ex-vrouw inmiddels….

  19. Afolus says :

    @janssen
    Is onze broeder van Suetendael inmiddels ook “in restoration” in verband met huwelijkse ellende…?

  20. Afolus says :

    @janssen
    Laat me raden; hij heeft 4 kinderen…!?

  21. jansen says :

    @Afolus,

    Ik denk dat niemand de moed heeft om Werner te restoren. Of zijn vrouw heeft er geen zin in.

  22. Wilfred says :

    @Afolus: Kijk eens op deze prachtige site en de wondere wereld van de gematria gaat voor je open!

    http://www.biblewheel.com/gr/GR_Database.asp?SearchBy_Gematria=444

    Persoonlijk vind ik het Griekse woord ‘agnoeite’ nog het beste passen bij deze betoeterde toeteraar en zijn volgelingen… het heeft hen vast wat te zeggen!🙂

  23. midas says :

    Nog 420 reacties te gaan.

  24. henkjan37 says :

    Die belg die hier laatst reageerde dat kaballa de oplossing was voor de ouders van die vermoorde meisjes…was dat soms werner?

  25. Afolus says :

    @midas
    Maar 24 is wel 6×4 en dat is dus 2x3x4.
    Drie keer 444 keer twee.
    Wat een geweldige glorie.

    Dit wordt een obsessie.

    Zou Ouweneel, de jongste van de twee, hier nog een verklaring voor hebben?
    Zoiets van:
    Lieve mensen, ik wil u geenszins bang maken maar in de laatste dagen zullen er mensen zijn die bevangen worden door een getallen-occupatie. Een numerologische openbaring is hun deel.
    Als deze dingen gezien worden zal het niet lang meer duren.
    Dus bekeert u nu het nog kan.

  26. henkjan37 says :

    @wilfred

    Bedoel je niet amoebe?

  27. henkjan37 says :

    Overigens vind het nog al merkwaardig dat hier in allerlei openheid over de grote van klabanii wordt opgeschept, terwijl de discussie over een vergelijkbare groente onvermijdelijk tot zware sancties leidt!

  28. rob says :

    @Werner

    Uit Jesaja 44! Het beschreef wie ik ben, hoeveel kinderen ik zou krijgen

    Dit is duidelijk een valse profetie, anatomisch gezien😦

  29. rob says :

    @Henkjan

    Overigens vind het nog al merkwaardig dat hier in allerlei openheid over de grote van klabanii wordt opgeschept, terwijl de discussie over een vergelijkbare groente onvermijdelijk tot zware sancties leidt!

    Het rechtstelsel is hier en daar op GG nogal onderontwikkeld, net als de klabani (gemiddeld 4cm). Vandaar misschien dat de sancties uitblijven.

  30. Wilfred says :

    @henkjan:

    Bedoel je niet amoebe?

    Die is ook onwetend. Maar niet alle onwetenden zijn amoebes…😉

  31. Flipsonius says :

    @Henkjan
    Een vergelijkbare groente van een dergelijke omvang noemt men een augurk…

  32. henkjan37 says :

    @flippo

    Wat een zure insinuaties!

  33. Flipsonius says :

    @henkjan37
    Zure insinuaties? De druiven der gramschap, die zijn pas zuur! Die Hij zal vertreden in de wijnpers Zijns Grote Toorns!
    Ojee, zou het henkriemersma-virus besmettelijk zijn?

  34. jannegen says :

    @ Marcel: ”De wijsheid van de dingen ligt in de eliminatie van al het onbelangrijke.” (Lin Yutang)

  35. Wilfred says :

    @Rob: Het voordeel van minder haren is wel dat je dan minder spijt hoeft te hebben…😉

  36. henkjan37 says :

    Overigens kan ik als henkjan37 zijnde de waarde van een mooi getal op zb tijd niet geheel wegdenken

  37. goedgelovig says :

    @Allen: De reactie van de nepjoost met het grote libido is verwijderd. Gelieve daar niet meer op te reageren.

  38. vertue4 says :

    @goedgelovig,

    hebben jullie al iets van de ‘breuk’ tussen Werner en David opgevangen? Die stonden altijd gebroederlijk tussen David’s nieuwsbrieven , maar zijn stilletjes verdwenen.

  39. henkjan37 says :

    @gg@marcel

    Das wel heel bitchie :p

  40. vertue4 says :

    Tja, 444.

    De geestelijke betekenis van 444 is breder dan het ‘christelijke’ erf bekend. Healer en ‘empath’ Laura stelt dat het vaak zien van 444 duidt op engelen die je aandacht willen trekken. Een soort van ‘engels’ voor ‘hé psst´. Meestal volgen dan andere tekenen.

    Anderzijds lijkt het <a href="http://www.ridingthebeast.com/numbers/nu444.phpChinese karakter voor 4 erg op uitroep sterf!. 444 kan dus staan voor sterf! sterf! sterf!. Niet bepaald bemoedigend lijkt me.

    Tja, en resolutie 444 van de verenigde naties gaat over het stationeren van de UNIFIL vredesmacht in Libanon – nadat Israël libanon was binnengetrokken. Dan voel je toch eschatologische nattigheid: de VN – de voorhoede voor de Nieuwe Wereldorde – die optreedt om Israël te stoppen…

    Moraal van het verhaal: geef mijn portie numerologie maar aan fikkie. En dat zou Werner ook moeten doen.

  41. goedgelovig says :

    @vertue4: Daar is ons niets van bekend. Doet de sjofar het niet meer dan?

  42. thafizzy says :

    rob, op 13 augustus, 2012 om 6:48 pm zei:

    Het is weer tijd voor een stripje http://stripgenerator.com/strip/672193/werner/#share

    Het wou dat ik vandaag dit filmpje bekeek:

    En ik kon er niets aan doen, maar ik heb toch even gekeken:

    777 aantal keren bekeken

  43. felix says :

    Hij is niet de enige

  44. St. says :

    Toen ik dit bericht las waren er al 44 reacties!

  45. Mr.Spock says :

    Er zijn 10 soorten mensen. Zij die binair kunnen tellen en zij die dat niet kunnen.

  46. Flipsonius says :

    Bijpassende muziekje:

  47. dreemobiel says :

    De 3 gastsprekers citeerden zonder het te beseffen elk 2x een hoofdstuk nr4 en ik wist dat God sprak

    Dat verbaast me eigenlijk nog wel het meest. Hoe doen die sprekers dat, citeren zonder het te beseffen? Die zeggen maar iets lukraak en toevallig staat dat ook in een hoofdstuk vier ergens in de bijbel?🙂

  48. Woodyflow says :

    ‘to be or not to be’

  49. Woodyflow says :

    F@#$ck, weer iets geciteerd zonder het te beseffen, act 4 Hamlet…

  50. Afolus says :

    De filmpjes van William Tapley, “the co-prophet of the endtimes” maken ernstig duidelijk dat we nog maar een paar jaar te gaan hebben.
    Barack Obama is de laatste president van de USA.
    Hij is de 44e president en werd gekozen op 4 november.
    Obama is voorzegd in de bijbel en… ook op de lijkwade van Turijn
    (ander filmpje) en dat allemaal op basis van het ook voor Werner zo belangrijke getal 444.

    @Felix
    Ik wil je hartelijk bedanken voor deze nieuwe informatie.

    Vanaf vandaag sluit ik me aan bij de posterplakkers.
    Ik ga verkiezingsborden vol plakken.

  51. Stryber says :

    Battle of Najaf, 04-04-2004 – Najaf Project

  52. mafchauffeur says :

    Zo, terug van vakantie.

    Ik ga straks snel mijn benzinebonnetjes checken of 444 daarop voorkomt.

  53. mafchauffeur says :

    Toch is Werner best wel blij met GG.

    ik ken ze van vorig jaar, het is een spotsite hé, maar ik ben vereerd want sta erop naast Ouweneel, David Sorensen, TRIN, Matheus vandersteen … welwel ik word nog beroemd hé … vroeger ging het altijd over Benny Hinn … amai ik ga ervan blozen zo’n eerbetoon aan deze Vlaamse jongen … :p
    maar ze zijn erg treurig en helaas ook erg trots, ik vind het vaak zo arrogant, en wel grappig ik kan erin komen dat er dingen aangeklaagd moeten worden, ik ben ook niet blij met alles wat er gebeurd in ons wereldje … en ik hou van humor hé … welja, spotters moeten komen, op zich is dit al een vervulling van profetie
    als de openbare weerstand komt dan ben je echt op goeie spoor, dus op zich is dit niet zo erg
    Het is treurig als je iets moois en uniek vertelt, een echt wonder, wat dan zo wordt vervuild
    Het is op hun eigen hoofd, honden zijn netter

    (quote FB) http://www.facebook.com/#!/werner.vansuetendael

    Plusjes: spotsite, vereerd, grappig, humor
    Minpuntjes: spotsite, treurig, trots, arrogant, vervuiling

    Wel jammer dat er nog steeds aandacht besteed wordt aan Benny Hinn.

  54. Wilfred says :

    @Maf: Welkom terug. Goede vakantie gehad?

    Je hebt nog wel wat leeswerk in te halen t.a.v. het dossier Frank Ouweneel. Ik kan je het volledige transcript wel mailen. Is wat sneller te lezen dan alle reacties langslopen…🙂

    @Afolus:

    Vanaf vandaag sluit ik me aan bij de posterplakkers.
    Ik ga verkiezingsborden vol plakken.

    Voor de campagne van Obama? Zoveel kiesgerechtigde Amerikanen wonen er niet in Nederland, hoor!😉

  55. Afolus says :

    Hey Maf
    We hebben je wel gemist man.
    Hebben jullie een leuke tijd gehad?
    Welcome back!

  56. Prophet says :

    Jeetje wat een commentaar ik heb er 44 minuten over gedaan om dit door te lezen, en ondertussen een Cucumis sativus van 44 cm opgepeuzeld. Maar even zonder gekheid waarom maakt die man zichzelf zo belachelijk!!! Jammer!!!

  57. henkjan37 says :

    wat leuk die site van hem!

    wellicht was hij beter af als hij zich beperkt tot het voorspellen van de tijd, als klokkenmaker zijnde!

  58. Woodyflow says :

    “Het is treurig als je iets moois en uniek vertelt, een echt wonder, wat dan zo wordt vervuild
    Het is op hun eigen hoofd, honden zijn netter”

    Oe… Jammer!! Ik dacht nog effe dat hij het als een heer oppakte, totdat hij zich toch niet in kon houden en terugslaat in zijn laatste zin
    (ware aard van het beessie)

    Weg laatste beetje respect voor deze man. Een GGspotter is nog netter!

  59. ramon says :

    mocht hij ooit gaan yahtzeen dan weet hij iig zeker dat hij 3 of a kind gooit! Kan hij die altijd alvast afvinken… Ideaal ! Of hij moet de vieren bij elkaar op willen tellen :p

  60. Wilfred says :

    @Maf:

    Het is treurig als je iets moois en uniek vertelt, een echt wonder

    Ik vermoed dat de statistiek zijn echte wonder teniet zal doen. Maar ja, alle kennis zal tenietgedaan worden…😦

    Gelukkig komt daar dan volledige kennis voor in de plaats. En ik vrees voor onze toeteraar dat zijn gematria daar geen deel van uitmaakt…

  61. mafchauffeur says :

    @Afolus: dank – prima vakantie gehad. Heb ik veel gemist de afgelopen weken?

    @Wilfred: zie boven. Goed plan, transcript mailen, heel graag. 200+ reacties is een crime op m’n mobiel.

  62. Afolus says :

    @mafchauffeur
    Nee, niets gemist natuurlijk…!😉
    Had je maar niet op vakantie moeten gaan.
    Trouwens een beetje gelovige heeft ook tijdens zijn vakantie stille tijd..!

  63. joost says :

    GG
    Dank..
    joost

  64. mafchauffeur says :

    @Afolus: dan is het goed.

    Wel jammer dat ik mij nu onbedoeld heb blootgesteld aan Olympische Occulte Belasting op mijn vakantieadres. Had GG best wel twee weken eerder mogen melden in plaats van pas op 3 augustus.

    Maar aangezien in ongeveer tegelijkertijd, én in hetzelfde land, als de sjofartoeteraar vakantie heb gevierd ben ik mogelijkerwijs beschermd gebleven.

  65. joost says :

    MC
    Juich niet te vroeg…. 😉
    joost

  66. mafchauffeur says :

    @joost: toch wel, want ik zag net (om 4u.44 des middags!!) dat Werner nog een dagje aan zijn vakantie heeft geplakt – vlakbij waar wij zaten. Heb vast daarmee ongetwijfeld een stukje extra bescherming meegekregen.

  67. joost says :

    MC
    Pas op hoor het is vandaag de 15de 5-1=4 en de achtste maand, dat is 2 maal 4. Het is 2012. 2000 gedeeld door 4 is 500 wordt 5.
    12 gedeeld door 4 is 3.
    vijf plus 3 is 8 dat is weer 2 maal vier..
    4 plus 2 maal 4 plus 2 maal vier is 20.
    Dat is 5 maal 4.
    Maar die nummers geven jou geen bescherming hoor.
    Beware of the dirty 4.
    Koester geen verw8ting (2maal 4) vier!! geen vakantie!!
    Ga niet bij een 5ver zitten!
    Heb geen ver3t.
    Zorg dat je niet all1 bent. W8 je ervoor om te 2teren!
    666 is er niks bij.
    joost

  68. Wilfred says :

    @Joost:

    om te 2teren!

    Nieuw werkwoord??

  69. mafchauffeur says :

    @joost:

  70. Kaas says :

    beetje autistisch misschien?

  71. joost says :

    willfred

    Nieuw werkwoord??

    het werkwoord toeteren bestaat al langer hoor.😀
    Je moet soms even buiten de achterdeur kijken.😉
    joost

  72. Ds Dre says :

    @Joost.

    Ik dacht bij 2teren toch aan tweeteren, ook een werkwoord.

  73. joost says :

    Ds Dre
    was dat geen twitteren en heet één daarvan geen tweet?
    joost

  74. joost says :

    MC
    Nee, sorry, ik kijk alleen EO. 🙂
    joost

  75. Wilfred says :

    @Joost: Een geheime codetaal moet natuurlijk wel bepaalde basisbeginselen kennen om begrijpelijk te zijn. Zo ga je b.v. niet op eens overschakelen van de nederlandse betekenis van letters op de engelse…🙂

    Volgens mij houd jij net zo van puzzelen als ome Frank!

  76. joost says :

    wilfred
    mijn code is juist dat er geen basisbeginselen zijn. Maakt een code vrijwel onmogelijk te kraken.😉
    Ik ga een bijbel in die code schrijven dan ben ik de enige die hem kan uitleggen. 😈
    joost

  77. joost says :

    wilfred
    Neem je sjofar en 2ter.🙂 (maar w8 je voor de duivel!)
    joost

  78. mafchauffeur says :

    @joost:

    Nee, sorry, ik kijk alleen EO.

    En, is dat nog wat?🙂
    Het laatste EO programma dat ik gezien heb is het “ik hef mijn handen op en laat het los” interview met broer Willem.

  79. joost says :

    MC
    Ik kijk via de sateliet en daar hebben ze de Erotische Omroep, ik heb daarbij geen intervieuws gezien met de beroemde broertjes.😉
    joost

  80. Wilfred says :

    @Maf: Jij bent natuurlijk al naar bed als Knevel & van de Brink komt…😉

    @Joost: Ik dacht al wel pauselijke aspiraties bij je te ontdekken!🙂

  81. Makker says :

    Hmmm. dit doet mij denken aan het verhaal van Adrian Plas (in een van zijn welbekende dagboeken geloof ik) dat hij in de kerk luisterde naar een preek van een oud, gewaardeerd, gemeentelid. Deze had het (als ik het me goed herinner) over Psalm 45. En over het geweldige wonder dat God het in al zijn goedheid had beschikt deze tussen Psalm 44 (is dat ook een aanwijzing) en Psalm 46 te plaatsen…

  82. joost says :

    Ja, en de helft van 444 is 222 en dat is samen 666. Ook een teken.
    joost

  83. mafchauffeur says :

    William Tapley legde het gisteren nog even uit. Veegt de uitleg van de Sjofartoeteraar resoluut van tafel. De reden waarom de Sjofartoeteraar steeds 444 ziet is NIET vanwege bevestigingen van allerlei projectjes, wanneer het tijd was om te ovuleren of andere trivialiteiten.

    Nee, het is een waarschuwing van God dat we in de Eindtijd leven. Niets meer, niets minder (video: 3:59).

    (De belangrijkste Eindtijd nummers zijn 4, 7, 12 en 28.
    Vier is de laatste week van de maand, zeven de laatste dag van de week, twaalf de laatste dag van de maand en 28 de laatste dag van de maancyclus. Maar het belangrijkste is 4, en 444 is dus een nadrukkelijke Eindtijdwaarschuwing.

    Dat u het maar even weet.

  84. ruub says :

    Werner van Seuetendael op FB:

    …Een uur na ons gesprek sluit ik contract af voor tel/internet en KRIJG ik een betere NIEUWE iPhone gratis! … God geeft me doorbraken en plots wordt alles simpel!…

    Niet te geloven. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Een gratis telefoon!
    (bij het afsluiten van een contract).

    Halleeloeja!

  85. mafchauffeur says :

    @ruub: in Nederland zeggen we: “gratis bestaat niet”. In België kijken ze daar heel anders tegenaan.😉

  86. mafchauffeur says :

    Ben wel benieuwd of ze daar aan nummerbehoud doen.

  87. TommyLee says :

    XMS heeft mijn nummer er zonder pardon afgeflikkerd. Alles was toch netjes betaald. storing heet dat. duurt al 2 maanden

  88. afolus says :

    Wat gebeuren er toch een wonderen tegenwoordig. Eerst een profetische sjofar, dan een gouden kies en nu “een telefoon vol glorie”…..
    Shabba, sjabberdewaski, amen 😇😇😇

  89. afolus says :

    Ik zie dat de Heer onmiddellijk nog een wonder doet.
    Mijn laatste reactie was om 6.24 pm
    6×2=12, gedeeld door 4 = 3 en 3×4 = 12
    444…. Halleloeja 😀😃😄😉😊

  90. mafchauffeur says :

    @ruub: toch lijkt het inderdaad op een wonder hoor. 24 (zie berekening Afolus) keer per jaar een nieuwe telefoon is nou niet wat je noemt standaard. Zelfs niet in Belgie.

    2°x op enkele maanden tijd vergeet in mijn iPhone ergens! Dat is werkelijk een “ramp” want alles staat erop (GPS, +1700 contacten, nota’s …)

    Ik verplicht mezelf tot kalmte (als je echt gelooft dat God met je is moet je dat ook geloven ..) en ik denk na waar ik geweest ben en plots herinner ik me waar! Ik loop terug en de vriendelijke winkeldame heeft ‘m bewaard voor me! 1x = fijn, 2x = ? In elk geval voor mij weer een wonder.

    Ik ervoer vlak ervoor dat de vijand me wilde bestelen (na zegen vanalles weghalen) en toen zag ik dat iPhone weg was … Maar het is niet gelukt!

    Overigens blijkt maar eens te meer dat die luizenkop nog steeds niet echt overwonnen is. Lastig.

  91. mafchauffeur says :

    Sorry, ik bedoel natuurlijk 12 keer (4+4+4).

    Tenzij de vijand het nu opgeeft natuurlijk. Overigens is het best jammer dat het in Belgie blijkbaar niet mogelijk is om een veiligheidsbackup van je contacten en bestanden te maken.

    Dan hebben we het in Nederland toch net iets beter voor elkaar.😉

  92. afolus says :

    @mafchauffeur
    Als de Here terugkomt op de wolken is het natuurlijk ongepast om je contacten alvast op de Cloud te zetten…..

    Shabby 😇😇😤

  93. mafchauffeur says :

    Wonderlijk hoe God tot ons blijft spreken met het getal 444.

    Twee weken geleden waren er (blijkbaar) in de USA vier familiedrama’s te betreuren. In vier verschillende staten. Op vier verschillende dagen.

    Een duidelijk bewijs dat we in de Eindtijd leven en dat Obama de “leopard” uit het Bijbelboek Daniël is.

    Maar ja, die domme Amerikanen hebben een soortgelijk teken een paar jaar geleden ook genegeerd. Toen bezocht Obama de stad Chicago, en toen brachten vier vrouwen vierkinderen ter wereld op vier verschillende dagen.

  94. pknbroeder says :

    @ mafchauffeur,

    Ik kreeg op het werk een nieuw personeelsnummer met 666 erin.
    Zegt dit dan ook iets over mijn bestemming?😉
    heb het nog aan een hoge pief gevraagd binnen ons bedrijf, maar die was ook niet thuis in het hoofdstuk getallen Kanaans.

  95. mafchauffeur says :

    @pknbroeder: bofkont. Vervolging om je geloof is doorgaans een gunstig teken.😉

  96. pknbroeder says :

    @ maf

    Gelukkig, ik maakte me al zorgen😉

  97. mafchauffeur says :

    Barack Obama blijkt profetischer dan menigeen veronderstelt. 4×44 op de Presidentiële Kerstkaart.

    (vanaf ca.0:45)