Good Christian Bitches

Net 5 zendt deze zomer naast Dallas ook Good Christian Bitches uit. Daarin liggen de vrouwen niet alleen in bed, maar gaan ze ook ter kerke. De serie legt religieuze hypocrisie bloot. “Every episode is a bit like a Sunday school lesson, but it’s the funniest Sunday school lesson you’ve ever had.”

Advertenties

9 responses to “Good Christian Bitches”

  1. Mango says :

    Aw, ik hoopte eigenlijk dat het meer een documentaire serie zou zijn. Na het horen van dat Amerikaans met zo een irritant hoog stemmetje, heb ik al geen zin meer om te kijken…

  2. joost says :

    Mango
    hoort dat hoge stemmetje dan niet bij hemelse verrukking?
    joost

  3. Dr. Aaideur says :

    The horror!

  4. skellifisk says :

    Ik like het idee van Jezus met een elektrische gitaar best wel. Geeft een andere vibe aan de Mattheus Passion

  5. Wilfred says :

    Lijkt een hoog Gooise Vrouwen-niveau te hebben… 😦

  6. Tietia says :

    Moet dit nou, het is allemaal maar vlees.
    Heeft helemaal niks met het christendom te maken.
    Wordt wakker allemaal, het brengt ons niet op de plaats waar we zijn moeten. Gij geheel anders , gij hebt Christus leren kennen.
    We moeten ons niet vereenzelvigen met de wereld

  7. TommyLee says :

    Ben na een klein stukje al afgehaakt. Is een soort kwamkwammerTV.
    Als er niets meer is om TV over te maken dan deze bagger. Past naadloos naast My big gypsy wedding en andere soaps.

  8. Eva says :

    Ik vond het stiekem wel leuk en wat bleek mijn christelijke collega’s ook… wel de vrouwen dan.

  9. Tommy says :

    als God ook wil dat we als Zijn kinderen het goede voorbeeld geven (Hierdoor zullen allen inzien dat u Mijn discipelen bent: als u liefde onder elkaar hebt. Johannes 13:35)
    Hoe kunnen ze dan een serie op tv brengen waarin hartstocht, begeerte, jaloezie en allerlei andere aardse leden zichtbaar zijn.

    Na de beelden die ik heb gezien in het Youtube filmpje heb ik het gevoel dat de serie een mengeling is tussen wereldse gebruiken en geloof.
    Maar de wereld gaat niet samen met geloof, het is de bedoeling dat ons geloof in de Here, de wereld en haar vorst zal overwinnen.

    Vorm geen ongelijk span met ongelovigen, want wat heeft gerechtigheid gemeenschappelijk met wetteloosheid, en welke gemeenschap is er tussen licht en duisternis?
    En welke overeenstemming is er tussen Christus en Belial? Of wat deelt een gelovige met een ongelovige?
    Of welk verband is er tussen de tempel van God en de afgoden? Want u bent de tempel van de levende God, zoals God gezegd heeft:
    Ik zal in hun midden wonen en onder hen wandelen, en Ik zal hun God zijn en zij zullen Mijn volk zijn.
    Ga daarom uit hun midden weg en zonder u af, zegt de Heere, en raak het onreine niet aan, en Ik zal u aannemen,
    en Ik zal u tot een Vader zijn, en u zult Mij tot zonen en dochters zijn, zegt de Heere, de Almachtige.
    2 kor 6:14-18

    Dood dan uw leden die op de aarde zijn: ontucht, onreinheid, hartstocht, kwade begeerte, en de hebzucht, die afgoderij is.
    Door deze dingen komt de toorn van God over de ongehoorzamen. kolossenzen 3:5-6