Juicht Arie, juicht alom de Heer

Het is weer eens zo ver. Na een relatief rustige periode word ik van alle mogelijke kanten weer geconfronteerd met Arie Boomsma. Spreid ik mijn gratis OV krantje uit voor de hongerige ogen; de A5 advertenties en interviews vullen de kolommen. Zap ik nietsvermoedend langs de kijkbuis; Arie voert een discussie of trekt mensen over om het even welke streep.

Mijn zicht raakt vertroebeld door de aanblik van deze prachtprofeet, en zelfs ik voel me even geïntimideerd. Hoeveel erger moet het wel niet zijn voor mijn geliefde zusters, als hun maagdelijk oog valt op deze collectie spieren als staalkabels en borsthaar als een Blokker kokosmat. Als een verwarde koning Saul laat ik mij laven door de lofzang van de Psalmist:

De TV was woest en ledig, vol verdriet en chagrijn
Weinig inhoud en onzedig, echt een goddeloos domein.
Maar God zag en deelde in ons leed van sport, verdriet, seks en geweld
En toen heeft hij Zijn plan gesmeed, (Hij heeft het mij zelf verteld.)

Hij zei:
‘Ik zal het kijkvolk niet verlaten, want Ik heb oog voor hun verdriet.
Nooit zal ik hen als wezen laten dus geef Ik hen mijn favoriet!’
En toen klonk vanuit de ether plots die liefdevolle klank
En zo verrees ons de TV-ster, Vader God, ik breng u dank!

Als bebaard lid der Farizeeën neemt hij de kijker bij de hand
Arie is tot het eind der eeuwen Messias van het omroepland.
Met die blik vol van erbarmen, kale kop vol met verstand
Zorgt hij voor de geestelijke armen, neemt de homo bij de hand.
Een zachte stem vol mededogen, geen sarcasme of venijn
Houdt uw knieën diep gebogen, hij geeft ons water na de wijn.

Houdt dus op met uw geween,
zie hier ons christ’lijk fenomeen!
Geen kwaad blijft meer in stand
Met Arie Boomsma in het land.

Kom leidt ons door de doodswoestijn, verlicht onze zielepijn
Breng ons snel over de lijn, Plan van Gods meesterbrein.
Abba Vader, het is fijn,
dat Arie Boomsma hier mag zijn (3X)

(bron)

66 responses to “Juicht Arie, juicht alom de Heer”

  1. moniek says :

    AMEN!

    (’t Is gewoon een leuke kerel, en dat heeft de psalmist mooi verwoord!!)

  2. rob says :

    Arie heeft denk ik 2 kampen, of je hebt helemaal niks met de man, of je vindt hem leuk.

    Ik ga hem pas leuk vinden als hij uit de kast komt 🙂

  3. amanda says :

    Ik vermoed dat hij binnenkort uit de kast komt, want zijn vrienden zullen meer weten. Maar hij zal volgens mij nog wachten voor het juiste moment. Zou het jolink wezen?

  4. Sueigilera says :

    Is Arie dan poppenkast aan het spelen?

  5. Johan says :

    Arie is geen homo. Ik denk dat hij een sik krijgt van die terugkerende opmerkingen.

  6. Ettje says :

    Wat is dat toch met Arie? Hij doet z’n werk gewoon steengoed! Ik denk toch: jaloezie! 🙂
    Kan me voorstellen dat ze bij de EO inmiddels zich de haren uit het hoofd trekken, als ze die hebben, dat ze hem hebben laten gaan!
    En al die insinuaties dat hij homo zou zijn vind ik, persoonlijk, onnodig kwetsend! 😦

  7. Sueigilera says :

    Ik denk niet dat Arie het kwetsend vindt voor homo uitgemaakt te worden. Maar het is wel vervelend dat beweerd wordt dat hij dingen geheim houdt, als hij niets te verbergen heeft.

  8. Ettje says :

    @Sueigilera; Ik weet niet of Arie dat wel of niet kwetsend vindt. Zelf zou ik het wel kwetsend vinden als het niet zo is!

  9. Sueigilera says :

    @Ettje, ik kan ook niet in Arie’s hoofd kijken, dus ik kan dat ook niet weten. Ik denk wel dat het vervelend is dat er elke keer zo om gezeurd wordt en dat er dingen beweerd worden die niet gegrond zijn.

  10. TommyLee says :

    Loopt er eens een LIEVE jongen rond wordt hij gelijk voor homo versleten. Het is ook nooit goed!!

  11. Skellifisk says :

    Waarom zou het kwetsend zijn als ze denken dat je homo bent? Dat soort vermoedens mogen mensen best hebben, en daar is niks mis mee. Het is lichte sensatiezucht, maar goed, mensen zijn dan in elk geval open-minded. Volgens mij hanteert Arie dezelfde manier als George Clooney om met de geruchten om te gaan: ‘Er zijn geruchten over mij dat ik homo ben, maar ik ga het niet ontkennen omdat het anders lijkt alsof daar iets mis mee zou zijn. Homo zijn is oké, en hetero zijn ook. Het maakt dus niet uit wat je bent.’ (Parafrase)

    Volgens mij is Arie niet homo, maar denken mensen het omdat ie bovengemiddeld opkomt voor homoseksuelen, en wat ijdel is. Ik snap dat mechanisme eigenlijk nog steeds niet, want mijn gaydar gaat bij hem dus op geen enkele manier rinkelen.

    Heb overigens zijn fotoshoot van de L’homo en dat was een appetijtelijk genot 🙂 Maar nu zijn haar zich ineens naar de andere kant van zijn hoofd heeft verplaatst vind ik m minder aantrekkelijk.

  12. Ziyal says :

    Ik wacht tot Arie uit de kast komt als deel van de Illuminati

  13. rob says :

    @Johan

    Arie is geen homo. Ik denk dat hij een sik krijgt van die terugkerende opmerkingen.

    Was Arie niet degene die op de kast gejaagd wilde worden? 🙂
    Hij had laatst gezegd dat het erg moeilijk was om hem te beledigen.
    Dat je na het maken van al die homo-emanciaptie-bevorderende tvprogramma’s zelf niet uit de kast durft te komen is best heel beledigend 🙂
    Ik probeer Arie van dienst te zijn !

    @Ziyal

    Ik wacht tot Arie uit de kast komt als deel van de Illuminati

    🙂
    Arie ziet eruit alsof hij nog nooit gereedschap in zijn handen heeft gehad ( jeej wat zeg ik nou toch weer).
    Vrijmetselaar, nee joh.

  14. rob says :

    @Skellifisk

    Volgens mij is Arie niet homo, maar denken mensen het omdat ie bovengemiddeld opkomt voor homoseksuelen, en wat ijdel is. Ik snap dat mechanisme eigenlijk nog steeds niet, want mijn gaydar gaat bij hem dus op geen enkele manier rinkelen.

    Misschien is de man zonder / loos en hoopt hij ooit uit de kast te kunnen komen.

  15. d says :

    Hij lijkt mij nogal ik-gericht. Zulke mensen zijn niet de meest prettige.

  16. dr. Aaideur says :

    Volgens mij komt Arie niet uit de kast vanwege zijn geloof…

  17. d says :

    arie hangt een heel liberale versie van t geloof aan voor zover mij bekend, deze zal m er niet van weerhouden uit de kast te springen.

  18. Skellifisk says :

    Ik zat te broeden op een grap van Syb en Nico uit de kast. Maar eigenlijk viel ‘ie (net als het kastjesprogramma van Arie) een beetje tegen.

  19. amanda says :

    Alleen Arie weet wat er in zijn gedachten speelt en waar hij nog moeite mee heeft. of ….

  20. joost says :

    Ursa
    Homo’s kunnen ook netjes getrouwd zijn hoor.
    Bestaat niet netjes getrouwd zijn eigenlijk ook?
    Hoe gaat dat dan?
    Staat het bruidspaar dan in hun blootje voor het altaar?
    Laat het me weten aub. Ik brand van nieuwsgierigheid.
    joost

  21. rob says :

    (roddelmodus aan) ik dacht dat Arie netjes gescheiden was (roddelmodus uit)

  22. summer says :

    Wat gelooft Arie eigenlijk., kan iemand me dat vertellen…….volgens mij denkt hij zelf dat hij de nieuwe verlosser is?????!!!!!!

  23. summer says :

    Ja, echt hoor….wat hoor ik hier, wat zegt hij daar in het praatprogramma Moraalridders..
    “”Ik wil christenen bevrijden van denkautomatisme””
    Huh…hadden we de Heilige Geest niet gekregen om””ons in alle waarheid te leiden””ennnnnnn…
    gaf God Zijn woord niet aan ons zodat wij hervormd kunnen worden en ons denken hiermee vernieuwen?
    Goh die Arie…..

  24. skellifisk says :

    @Rob, het is zelfs nog sappiger: Ze zijn nooit officieel getrouwd geweest! 🙂

  25. joost says :

    rob

    (roddelmodus aan)

    Oh, bedoelen ze dat met een RM?
    joost

  26. summer says :

    Rob, ik kan het je nog sterker vertellen…Arie heeft 10 jaar ongehuwd samengewoond met een ongelovige vrouw!
    En ….daar is hij ook heel trots op……Hij heeft geexprimenteerd met allerlei soorten drugs.
    Is dat stoer en gewaagd voor een “”christen””of niet?!

  27. summer says :

    Arie …Hilarie….

  28. summer says :

    Nog even over Arie….Wat zegt Arie nog meer….
    Ik hoop dus ik ben……heel erg verlicht!
    Ik hoop dus ik ben….ben wat…???
    Vaagheid troef .
    Ik zou van mijn geloof afvallen als ik hem hoor zeggen.
    , dat voor hem als christen zijn enige hoop Jezus Christus is.
    Dat durft tie nie.
    Is hij ineens niet meer populair hoor in de seculiere wereld , waar hij nu zo lekker tegenaan schurkt.
    Nou jullie begrijpen wel dat ik Arie niet echt hoog heb zitten.

  29. jannegen says :

    Alhoewel hij op mij overkomt alsof hij nogal perfectionistisch is, wat een grote onzekerheid tot gevolg heeft die hij probeert te bestrijden door zijn imago op te krikken en de bevestiging van anderen te krijgen, lijkt het mij wel een goedbedoelende man.

    @ Summer:

    “”Ik wil christenen bevrijden van denkautomatisme””
    Huh…hadden we de Heilige Geest niet gekregen om””ons in alle waarheid te leiden””ennnnnnn…
    gaf God Zijn woord niet aan ons zodat wij hervormd kunnen worden en ons denken hiermee vernieuwen?
    Goh die Arie…..

    dus jij beweerd dat de heilige geest mensen betere denkpatronen geeft? In dat geval zouden groepen christenen gezonder met elkaar samen leven, gelukkiger zijn, betere resultaten halen op elk gebied dan groepen ongelovigen die de hg niet hebben. Interessant om wetenschappelijk te onderzoeken. Ik kan je vast zeggen: ik geloof er niet in.

  30. summer says :

    Maar ach, het is ook helemaal niet belangrijk wat ik van Arie denk…
    En ik ga nu een hapje eten

  31. joost says :

    rob

    ik dacht dat Arie netjes gescheiden was

    Meid hij is kaal, hij heeft geen scheiding, geen nette en geen onnette. 😉
    joost

  32. summer says :

    Jannegen….ik beweer dat er in de Bijbels staat dat we door Zijn Woord ons denken mogen /kunnen/moeten veranderen…wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken Rom.12:2.Het staat er zo,…En wordt niet gelijkvormig aan deze wereld,maar wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken, opdat gij moogt erkenen wat de wil van God is,het goede, welvallige en volkomen.
    We hebben de Heilige Geest nodig om ons de waarheden van God,s Koningkrijk te openbaren.

    De vruchten die de wandel met God geeft…zijn (GAL.5:22) de vruchten van de Geest zijn:liefde,blijdschap,vrede,lankmoedigheid,vriendelijkheid,goedheid,trouw,zachtmoedigheid,zelfbeheersing.
    Eeuwige vruchten…
    Ja , misschien is een onderzoek wel leuk……Maar de uitkomst boeit me niet zo……Dit leven is maar tijdelijk, ook alle geluk, onze gezondheid, ons streven…enz enz.

    Er is een spreuk die zegt…er is ons geen kalme reis beloofd , maar wel een behouden thuiskomst……Ik kan je zeggen …ondanks mijzelf en alle falende christenen,en alles wat nog fout gaat, en alles wat nog niet bereikt is..God heeft mij lief., Hij helpt mij te leven naar ZIJN wil…..en ik zal in eeuwigheid in Zijn aanwezigheid mogen wonen……daar geloof ik in.

  33. Pittig says :

    @ Summer

    Maar dat de heilige Geest ons dus in alle waarheid leidt, gebeurt dan toch niet? Want er zijn zoveel groepen, die allemaal iets anders zeggen en erbij vermelden dat zij door de Geest geleid zijn. Wie wordt dan door de Geest geleid?

    En ons denken is dus ook al niet zo hervormd. Tenzij je bij de Hersteld Hervormde Kerk zit. Die zijn duidelijk hervormd! 😉

  34. summer says :

    Ja, er is veel vleselijk geloof, te weinig streven naar heiligingen en gemis aan toewijding.Daardoor gebeurt er weinig , en is er verdeeld heid, omdat ieder zijn eigen haantje konng wil laten kraaien.
    Dat onderken ik….
    Ik kom allang niet meer in kerken of gemeenten.
    Er is onder christenen gewoon een ouderwetse opwekking nodig, en bekering van werleldgelijkvormigheid.Toewijding aan Jezus moet weer op de 1e plaats komen.

    Ha, Ha…ook de Hersteld Hervormde gemeente heeft herstel en hervorming nodig!
    Maar laat ik dicht bij mijzelf blijven….we moeten onszelf elke dag toetsen en vaak nog bekeren van allerlei van die pekelzondetjes.
    Ook voor mij werk aan de winkel….

  35. rob says :

    @Summer

    Rob, ik kan het je nog sterker vertellen…Arie heeft 10 jaar ongehuwd samengewoond met een ongelovige vrouw!
    En ….daar is hij ook heel trots op……Hij heeft geexprimenteerd met allerlei soorten drugs.
    Is dat stoer en gewaagd voor een “”christen””of niet?!

    Daar mag hij best trots op zijn, dat maakt me niets uit, dat moet Arie zelf weten. Al woont hij samen met 10 ongehuwde mannen.

    Als hij experimenteert met drugs, maar hij beschadigt zijn omgeving er niet mee, dan is het prima.
    Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid.
    Ik heb ook wel eens een space-cake gegeten, maar ik hou er niet van om de controle over mijn realiteit kwijt te zijn. Het spul daarna nooit meer aangeraakt 🙂
    Ik hoop overigens niet dat mensen verdwalen in een drugswereld. Ik ben niet voor drugsgebruik.

    Ik mis bij Arie meer een soort persoonlijkheid, hij lijkt doorzichtig, vlees noch vis. Hij kan alles zijn, het is meer een acteur denk ik.
    Ik zit erop te wachten dat hij een keer openlijk ontspoort, zich laat gaan of echt een stukje v zichzelf laat zien.
    Die reclame was wat dat betreft goed bedacht : Arie die kwaad wordt vanwege zijn koffie.

    Misschien is dat het wel. Persoonlijk heb ik niets tegen hem, noch zijn keuzes.
    De programma’s die hij maakt zijn er allemaal op gericht je bloot te geven, maar Arie zelf blijft nietszeggend, vriendelijke aardige meelevende nietszeggendheid. Maar misschien is dat ook wel knap, maar het stoort me.

  36. rob says :

    @Jannegen

    dus jij beweerd dat de heilige geest mensen betere denkpatronen geeft? In dat geval zouden groepen christenen gezonder met elkaar samen leven, gelukkiger zijn, betere resultaten halen op elk gebied dan groepen ongelovigen die de hg niet hebben. Interessant om wetenschappelijk te onderzoeken. Ik kan je vast zeggen: ik geloof er niet in.

    Je hebt objectief gezien een aantal mogelijkheden waardoor het komt dat Gods Geest blijkbaar niet die verlichtende heiligende werking heeft:

    – Gods Geest bestaat niet.
    – Christenen worden blijkbaar niet op grote schaal geleid door Gods Geest
    – De leiding v Gods Geest verloopt moeizaam en procesmatig in kleine stapjes.

    Het is ook wel interessant waarom je denkt dat leiding van Gods Geest tot betere resultaten zou moeten leiden.
    Hoe denk je dat te beoordelen en op welk gebied zouden die resultaten behaald moeten worden?

  37. rob says :

    @Pittig

    Maar dat de heilige Geest ons dus in alle waarheid leidt, gebeurt dan toch niet? Want er zijn zoveel groepen, die allemaal iets anders zeggen en erbij vermelden dat zij door de Geest geleid zijn. Wie wordt dan door de Geest geleid?

    Tja, dat heb je dus ook met goddelijke ervaringen 🙂

    Wat moet je doen met tegenstrijdige ervaringen?
    Wat moet je doen met tegenstrijdige ervaringen binnen je eigen belevingswereld?

    Ervaringen liggen in het verlengde van je godsbeeld.

  38. coppie says :

    Bizarre foto van Boomsma.
    Het teken dat hij (een het publiek) met zijn hand maakt is een luciferiaans teken.
    Moet zeker allemaal maar kunnen?

  39. rob says :

    @Coppie
    Ik heb me wel eens laten vertellen dat er 2 handgebaren zijn die erg op elkaar lijken.
    Wat Arie laat zien is geen duivelsteken maar een love-teken. Zonder duim is het een duivelsteken.

  40. summer says :

    Rob, van mij mag Arie leven zoals hij wil, maar noem je zelf dan geen christen, als je alleen jezelf in het zonnetje wil zetten ipv. Jezus, dan ben je niet geloofwaardig in mijn ogen.Dat is wat ik tegen hem heb.
    Hij zou een rolmodel voor jonge christenen kunnen zijn, maar dan moet je ook een keus maken.Gaan voor Jezus, en niet kiezen om de populaire aaibare “”christen”” te willen zijn
    Vlees nog vis…inderdaad….

  41. summer says :

    Pittig…Als ik bepaalde profetieen
    had moeten geloven , dan had ik nu al 20 jaar in Indonesie moeten zitten.
    Zit nog steeds hier in dit ,nu eindelijk zonnige kikkerlandje.
    Heb op dat gebied al van alles meegemaakt.
    Ja, ik heb altijd gedacht, als het uit God is dan merk ik dat wel, dan zal mijn leven zo geleid worden dat dat ook gaat gebeuren.
    Toets alles en behoud het goede,…en wees krities!!!!
    Maar ik heb ook zeer wonderlijke dingen meegemaakt in mijn leven. door God bewerkt, dat Hij tot me sprak, me beloftes gaf, en die zijn allemaal vervuld.
    Je leert ook als je langr met de Heer wandelt, Zijn stem te verstaan, en alle andere stemmen naast je neer te leggen, of te toetsen.
    God geeft altijd antwoord als je het Hem dringend vraagt.
    Dat is mijn ervaring!
    En een Beetje nuchter zijn kan geen kwaad.
    Maar ondanks alle rare en teleurstellende ervaringen met mensen……….ik heb God zeeeeeeer lief.

  42. goedgelovig says :

    @rob: Arie Boomsma woonde samen met zijn vriendin Kieu en die relatie is twee jaar geleden stuk gelopen. Hij is voor zover bekend nu vrijgezel.

  43. rob says :

    @GG
    Ik ben al voorzien, maar bedankt 🙂

  44. Pittig says :

    @ summer

    Nee, die Arie “vlees noch vis” Boomsma komt inderdaad niet als christen over! Als hij nou zou opkomen voor onderling begrip, voor het bespreekbaar maken van problemen en verzoening brengen in groepen, dan zou ik hem wel als voorbeeldchristen kunnen plaatsen. Maar nu?

    Of wacht even…

  45. Pittig says :

    @ rob

    De ervaringen die jij beschrijft zijn volgens mij wat anders dan de diepe gewaarwordingen. Die laatste komen in allerlei religies voor en geven mensen grote rust en liefde.

  46. rob says :

    @Pittig

    De ervaringen die jij beschrijft zijn volgens mij wat anders dan de diepe gewaarwordingen. Die laatste komen in allerlei religies voor en geven mensen grote rust en liefde.

    Ik heb je een uitgebreide reactie gegeven bij dat andere topic, maar het kan zijn dat het nog in moderassie zit 😦

  47. Rita says :

    Arie B. een knappe jongen? Smaken verschillen, ik zou een blokje omlopen als ik hem in het donker tegenkwam!

    (en wat me steekt: vroeger werd je bij de EO ontslagen om samenwonen maar bij hem gold dat eensklaps niet meer…..)

  48. WoodyFlow says :

    Alleen mannetjes met een klein piemeltjes vermoeden dat Arie homo is

    Arie maakt prachtige programma’s vanuit een sterke betrokkenheid, kunnen nog een hoop programma makers een voorbeeld aan nemen…

  49. WoodyFlow says :

    @Rita is het mooi wonen in Staphorst?

  50. Afolus says :

    @Rita
    Vroeger…, vroeger.
    Maar nu zijn we wijzer en laten we ons niet meer alles op de mouw spelden. Gelukkig lopen we ook minder het risico van steniging of verhanging…!
    Menige dominee gelooft het zelf niet meer of slechts een beetje.
    Een enkele pastoor of priester kan beter zelf gaan biechten
    Vele voorgangers blijken homemade dictators
    Televisies in huis
    De dood in de pot.
    Was het nog maar vroeger.
    Wat een ellende allemaal.
    Gelukkig is het eindtijd.

  51. mafchauffeur says :

    @Rita:

    vroeger werd je bij de EO ontslagen om samenwonen maar bij hem gold dat eensklaps niet meer

    Troost je, samenwonen werd bij de EO-er begin jaren ’90 al door de vingers gezien. Toen werkte Arie nog niet eens bij Veronica en Yorin, laat staan bij de EO.

  52. Pittig says :

    @ mafchauffeur

    Geruchten gaan dat Adam en Eva al samenwoonden en nooit officieël getrouwd zijn…

  53. joost says :

    pittig
    ja, net als er geruchten gaan dat adam en eva het met hun eigen kinderen hebben “gedaan”
    Gelukkig zijn we nu beschaafd. 😈
    joost

  54. henkjan37 says :

    jeetje…als je hoort wat dat voor soap was, snap je wel dat God ons voor zijn vermaak gemaakt heeft:)

  55. joost says :

    henkjan37
    ja, god ligt de hele dag dubbel en verveelt zich geen moment.
    joost

  56. Ruben Hadders says :

    Mijn hemel… #kumkummertime

  57. Wouter Nieuwenhuizen says :

    Dit is een GG post PUR SANG mensen! Zeker geen komkommertijd. Doe eens satire waarderen…

  58. rob says :

    @Woody
    Vind je die programma’s echt zo goed?
    Ik vind het eerlijk gezegd nogal emoTV, dat programma v uit de kast komen was helemaal rampzalig, wat een idioot idee is dat geweest.
    En ik heb geen klein pikkie 🙂

  59. henkjan37 says :

    wat een handtasjesreactie ruben

    maargoed

    laten we elkaar geen mietje noemen

  60. henkjan37 says :

    @ rob

    dat uitdekastkomprogramma was fantastisch! echt een inkijkje aan de kekentafel van het gemiddelde Nederlandse gezin…sympatiek gebracht ook. Moraal van het verhaal…Nederlanders zijn best een vriendelijk en subtiel volkje! en als ze iets toch wat moeilijk vinden zoeken ze de nuance.

  61. Flipsonius says :

    Misschien lees ik de verkeerde krantjes of kijk ik te weinig tv. Ik vind het wel meevallen met de overexposure van Arie. Ik kom hem weinig tegen (behalve die keer een paar jaar geleden dat hij me op zijn fiets bijna van sokken reed) Maar vanavond naar ‘Over de streep’ gekeken, integer programma, met aardig wat kippevelmomentjes. En Arie speelde een bijrol, als interviewer van de kids. Niet opdringerig, weinig aan het woord, maar wel de juiste vragen op het juiste moment stellen, empathisch zonder sentimenteel of klef te worden. Kortom gewoon een vakman!
    Dus waar hebben we het hier eigenlijk over?

  62. henkjan37 says :

    arie had even wat tijd nodig met zichzelf

    en zijn spiegel

  63. rob says :

    @Filipsonius
    Het gaat inderdaad nergens over.
    Zoals Ruben al zei: kwamkwammertijd 🙂

  64. rob says :

    @henkjan

    dat uitdekastkomprogramma was fantastisch! echt een inkijkje aan de kekentafel van het gemiddelde Nederlandse gezin…sympatiek gebracht ook. Moraal van het verhaal…Nederlanders zijn best een vriendelijk en subtiel volkje! en als ze iets toch wat moeilijk vinden zoeken ze de nuance.

    Vreselijk programma.
    Plaatsvervangende schaamte tegenover die arme ouders die ineens geconfronteerd werden met zo’n TV ploeg en een onthulling.
    Een beetje van het zelfde kaliber als ‘help mijn man is klusser, of help mijn man heeft een hobby”.
    Heb je een TV ploeg nodig om je eens uit te spreken of je punt te maken?
    Die vrouwen hebben zo’n man jaar in jaar uit hun gang laten gaan en dan moet zo’n programma het licht gaan brengen.
    Zo subtiel vind ik dat soort bekentenissen dus niet, met een cameraploeg erbij 😦

  65. joost says :

    rob
    Jij bent gewoon bang dat je man zich zal aanmelden voor een programma: “help mijn vrouw is een reageerder op GG 🙂 )
    joost

  66. Michel says :

    Ongelofelijk dat niemand het inziet dat doormiddel van deze foto de heilgroet aan satan wordt gedaan.