Te biecht met de verborgen camera

Als je gaat biechten, krijg je dan zomaar vergeving of moet je leven ook nog veranderen? De jongens van het satirisch-kritische tv-programma Rambam (geïnspireerd op het Vlaamse Basta) namen de proef op de som en gingen te biecht. “Ik heb een overval gepleegd op een tankstation, kan God mij vergeven?” Het fragment begint bij 11:24. De rest van de uitzending – over alternatieve genezers is ook hilarisch. Kleuracupunctuur blijkt goed te werken bij een bezeten hand en magnetisme is heel effectief tegen jeuk aan je aura. Geen probleem is te gek of je kunt eraan geholpen worden.

5 responses to “Te biecht met de verborgen camera”

  1. joost says :

    fantastisch, ik had al heel lang vreselijke jeuk aan mijn aura, ik ben blij dat ik nu eindelijk weet hoe ik daar af kan komen. 😈
    joost

  2. joost says :

    ook heeft mijn bezeten linkerhand een aantal antieke crucifixen gestolen om volgens het op GG getoonde recept klaar te maken. ik kwam er pas wat te laat achter omdat mijn linkerhand mijn rechterhand nooit laat weten wat hij doet.
    Het gerecht staat nu al 24 uur te sudderen in de oven? Helpt het nog als ik het afzet en spijt betuig of kan ik ze toch maar beter opeten?
    Helpt één van de genoemde therapiën ook tegen twijfel of kan ik daarvoor beter een cd beluisteren? Ik wordt er behoorlijk onzeker van. Hoe meer ik zoek hoe minder ik lijk te vinden wie weet waar dat toe leidt
    joost

  3. StijlVol says :

    Helaas had ik die aflevering al op TV gezien… Beetje oud materiaal. Jammer, meestal kan ik jullie spullen wel waarderen.

  4. cornelis says :

    zo heb ik lange tijd last gehad van een bezeten rechterknie..ene broeder Knijpstra heeft in een samenkomst, na luid gezang en ernstig gebed, mij daar weer mooi vanaf geholpen..
    wonderbaarlijk toch, is het niet?

  5. Onno says :

    Het is stuitend om te zien hoe de katholieke kerk een loopje neemt met de Bijbel en er zoveel eigen regeltjes op na houdt en zo bizar met het begrip vergeving om gaat en het tot iets heel goedkoops maakt. Heb er geen woorden voor. De filmpjes erna met alternatieve genezing zijn wel heel vermakelijk.