Bijbelmovies: Deuteronomium

Vlak voordat het volk van God het Beloofde Land binnen gaat, vat Mozes de belangrijkste woestijnlessen nog even samen.

12 responses to “Bijbelmovies: Deuteronomium”

  1. Joost says :

    goeie samenvatting van Mozes
    joost

  2. De dichter says :

    Ja hij is goed, het lijkt wel of de filmpjes steeds beter worden.

  3. Wilfred says :

    Zoveel verhaallijn zit er ook niet in Deuteronomium, dus dat is vrij eenvoudig samen te vatten… 😉

  4. Joost says :

    wilfred
    toch hebben sommigen veel woorden nodig om weinig duidelijk te maken. 😀
    joost

  5. Wilfred says :

    @Joost: je hebt toch niet iemand specifiek op het oog? 😦

  6. Joost says :

    wilfred
    mijn naam is haas.. ik weet van niks 😈
    joost

  7. Wilfred says :

    @Joost: Nee, Joost mag het weten. Dus je naam kan geen haas zijn!

    Overigens lijkt het me ook heel fijn om alles te weten van niks! Ben je toch ergens expert in… 🙂

  8. Joost says :

    wilfred
    dat joost het mag weten wil niet zeggen dat ie ut ook weet.
    Mijn naam is haas, joost haas.mag ik van u 1 geloofscoctail a.u.b.
    geschud,niet geroerd. 😛
    joost

  9. Wilfred says :

    @Joost: Of moet ik zeggen, 007, zo’n cocktail heb je na een bezoekje GG wel nodig! 🙂

    dat joost het mag weten wil niet zeggen dat ie ut ook weet.

    Correct. Dat bedacht ik me ook toen ik het had opgeschreven. 😦 Misschien is het alleen maar een wens. Blijft toch maar mooi staan dat je weet hebt van niks! 😉

  10. Joost says :

    wilfred
    666 is mijn code. :twisted;
    joost

  11. Wilfred says :

    @Joost: Nou, volgens de oudste handschriften zou het wellicht 616 moeten zijn. Dus ben ik weer gerustgesteld! 🙂

  12. Joost says :

    wilfred
    ik ook, dank je wel. 😀
    joost