Bijbelmovies: Numeri

Da’s balen, het volk van God mag het Beloofde Land niet in! Ze moeten nu rondjes lopen in de woestijn.

7 responses to “Bijbelmovies: Numeri”

  1. Joost says :

    kort en bondig
    joost

  2. De dichter says :

    Deze was wel heeel erg kort…

    Ik kan het ook wel en nog korter,
    numeri in beeld/de oude generatie 1-14/tragische overgangsperiode 15-20/nieuwe generatie 21-36

    Zelfs wanneer je ten einde raad bent, kun je toch geloven in God en Zijn Beloften.
    Wees altijd op je hoede voor het ongeloof van anderen. Het is besmettelijk.

  3. joop says :

    Vreemd dat ze nog vasthouden aan de bijbelboeken. Liever 1 groot filmpje met een beetje lijn erin.

  4. Joost says :

    joop
    toch heb ik persoonlijk altijd nog liever een goed boek dan een film. Met oz zonder lijn. Bij een boek heb ik altijd het gevoel dat ik veel beter mijn creatieviteit en fantasie kan gebruiken dan bij het simpele kastje kijken.
    😉
    joost

  5. Anderverhaal (@anderverhaal) says :

    Lol “en iedereen die nog commentaar had? Die werd een kopje kleiner gemaakt!”

    Je zou toch spontaan atheïst worden van die filmpjes…

  6. bramvandijk says :

    @Anderverhaal

    Je zou toch spontaan atheïst worden van die filmpjes…

    Moet je nagaan wat er met je gebeurt als je de bijbel helemaal leest… de roomskatholieken hadden dat goed gezien en verboden de leken niet voor niets om zelf de bijbel te lezen.

  7. Wilfred says :

    @Bram: Ja, stel je eens voor. Dan hadden wij ons hier nooit uit kunnen leven… 😦