What people think I do: Goedgelovig

Ze zijn razend populair op Facebook: fotocollages met het thema ‘what people think I do / what I really do’. Nu is er ook een van Goedgelovig. Heb je zelf inspiratie? Knip en plak er een in elkaar met deze meme builder en stuur ‘m in! De leukste worden gepubliceerd.

32 responses to “What people think I do: Goedgelovig”

  1. De dichter says :

    @gg
    kunnen jullie uitleggen hoe ik z’n colage hier kan plakken of moet ik jullie dan mailen?

  2. rob says :

    πŸ™‚ hij is leuk

  3. goedgelovig says :

    @De dichter: Je zou deze meme builder kunnen gebruiken: http://uthinkido.com/

  4. henkjan37 says :

    niceee

    ben benieuwd op die van Pittig

    en die van Ed scheuranusering

  5. Ruub says :

    Ha, een meme-generator. Heb er ook eentje gemaakt:

  6. De dichter says :

    hij is leuk @ruub

    even puzzelen hoe ik dat ook vooralkaar krijg..

  7. rob says :

    erg leuk Ruub
    Vooral dat vagevuur 😦

  8. De dichter says :

    maar ik kan hem niet op deze site plakken..

  9. Wilfred says :

    @Rubb: Mooie collage. Wel vervelend dat zoveel mensen afkeuren wat ze denken dat je doet… 😦

  10. Wilfred says :

    @Ruub: Sorry, heb je naam fout gespeld. Hoop het hiermee goed te maken…

  11. rob says :

    Met dank aan Jaap voor het logeren

  12. Joost says :

    rob
    arme jij
    joost

  13. goedgelovig says :

    @rob en Jaap: We kunnen plaatjes ook op GG hosten, hoor. πŸ™‚

  14. rob says :

    @GG
    Jullie kunnen ook wel een berichtje weghalen (10.18) toch?

  15. goedgelovig says :

    @rob: Dat is al weggehaald en de reacties die daar op inhaakten ook.

  16. rob says :

    @GG
    Geweldig πŸ™‚

  17. goedgelovig says :

    We ontvingen per mail deze bijdrage over calvinisten:

  18. Wilfred says :

    @Rob: Ik kan me toch erg goed herkennen in wat anderen denken dat je doet. Weet je zeker dat dat laatste plaatje juist is? Wanneer heb je daar nog tijd voor?? πŸ˜‰

  19. Idelette says :

    @ Wilfred
    Maar jij bent misschien student, dus dan mag dat eerste plaatje toch? πŸ˜‰

  20. Wilfred says :

    @Idelette: Sorry, maar die dagen zijn al een tiental jaren voorbij. Maar het toeval wil wel dat ik nu lui op bed op mijn laptop aan het schrijven ben… dus het komt aardig in de buurt van dat eerste plaatje van Rob. πŸ˜‰

    Het is vooral kift. Rob troeft mij zeker af in de top-5 van reageerders… 😦

  21. rob says :

    @Wilfred

    @Rob: Ik kan me toch erg goed herkennen in wat anderen denken dat je doet. Weet je zeker dat dat laatste plaatje juist is? Wanneer heb je daar nog tijd voor?

    Je hebt gelijk, in dat laatste plaatje herken ik mezelf ook niet echt πŸ™‚

  22. Vleertje says :

    Rob, ik zie de oude man er toch niet voor aan om te snuiven… waarom deze keuzes?? Ik kan hem niet leuk vinden daardoor.

  23. rob says :

    @Vleer
    Juist omdat het het laatste is waar je aan zou denken (ik denk niet echt dat hij dat doet, net als jij)

  24. Johan says :

    Is het niet metaforisch bedoeld? Alle charismatischen zijn ‘on drugs’. High in the most high, zoals GG ooit schreef.

    https://goedgelovig.wordpress.com/2009/01/02/high-in-the-most-high/

  25. rob says :

    @Johan
    Inderdaad πŸ™‚
    Maar dan zonder middelen.
    Hoewel je het je afvraagt of supercharismatische leiders het volhouden om op dreef te blijven zonder pep.

  26. Joost says :

    Rob
    ik vind hem erg leuk die over die ouwe. πŸ™‚
    Vleertje
    misschien is hij leuker als je bedenkt dat die oude man in al zijn onschuld denkt dat dit de manier is om wat extra suiker binnen te krijgen? πŸ˜€
    joost

  27. Dutch Hermit says :

    @Rob
    Ik lach in een deuk. Vooral plaatje 2 en 4 πŸ˜€

  28. rob says :

    @DH
    Ik hoop dat Ruitje het niet erg vindt dat ik die naam ijdel gebruik.

  29. Dutch Hermit says :

    @Rob
    Als je Ruitje ziet en er komt vuur uit de ogen en ze heeft een enorm zwaard in de hand, dan moet je maar een berichtje doen πŸ˜‰