Eerst Kennedy, dan de kerk

Jarenlang gaf ze leiding aan een kerk in New York City, maar na haar pensioen begon haar geweten toch te knagen. Deze week kwam Mimi Alford (nu 69) eindelijk uit de kast als maitresse van president John F. Kennedy. Toen ze 19 was en als stagiair in het Witte Huis werkte, voorzag ze Mr. President anderhalf jaar lang van wat hij het meest nodig had: leuke en afwisselende seks. De New York Post brengt de intieme details van de affaire en NBC heeft een intrigerend interview met de dame. Het is niet uit te sluiten dat doordat Mimi zo vurig werkte aan het libido van Kennedy, de Cubacrisis uiteindelijk is afgewend. Het is maar dat u het weet. Gelovigen kunnen meer invloed hebben dan je denkt.

6 responses to “Eerst Kennedy, dan de kerk”

  1. Martijn Horsman says :

    Correctie: The New York Post brengt dit nieuws. En dat is toch heel wat anders dan de The New York Times….

  2. Pittig says :

    Mimi Alford is de Esther (zie bijbelboek) van de 20e eeuw?

  3. goedgelovig says :

    @Martijn Horsman: Bedankt voor de correctie, is aangepast.

  4. Pittig says :

    @ micha

    Maar de redenatie van Kylie Bisutti vind ik erg vreemd. Ze wil het bewaren voor haar man. Is dat niet een beetje te laat? Volgens mij kan het niet meer. Kijk maar… đŸ˜‰

    En gaat ze dan ook nooit in bikini of badpak naar het strand? Want dan bewaart ze het ook niet voor haar man…

    En nee, ik ben niet jaloers op haar man… mocht je dat denken. Ik ben volmaakt gelukkig met mijn vrouw.

  5. Joost says :

    die Mimi kan nu aardig ouwehoeren
    joost