Top-5 GG-reageerders in 2011

Naar aanleiding van het Goedgelovig Jaaroverzicht wilden enkele reageerders weten of er nog iets gewijzigd is in onze top-10 van GG-reageerders. WordPress was zo goed ons ongevraagd een top-5 van 2011 te mailen en die ziet er zo uit:

Let wel: het gaat hier om de meest actieve reageerders in 2011, terwijl onze top-10 van december 2010 de eerste vier jaar bestrijkt.

36 responses to “Top-5 GG-reageerders in 2011”

  1. aafke says :

    Kijk dat vind ik nou mooi.
    Samen met broeder Ouweneel een vierde plaats.
    Gelukkig wel op verschillende ranglijsten.
    Hij als topjokkebrok op de lijst van “wereldvreemden” en ik als veelreageerder op de lijst van “geengageerde kritisch gelovigen”.
    Ik ben er blij mee.
    Net buiten de prijzen maar toch goed voor koper!
    Halleloeja, sjabberdewaski, eeeemen. πŸ˜€ πŸ˜€
    @Pittig
    We kunnen allemaal niet in je schaduw staan….

  2. rob says :

    @Aafke
    We kunnen zeker niet in Pittigs schaduw staan πŸ™‚
    We moeten ook nog meenemen in het verhaal dat de reacties van Pittig behoorlijk lang zijn.

  3. Vera van Haarlem says :

    πŸ™‚ Gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Hebben jullie ook een onderscheiding per mail gekregen?
    **reageert extra veel om kanshebber voor 2012 te worden**

  4. mafchauffeur says :

    Chapeau Pittig! Ga zo door.

  5. vertue4 says :

    Hulde Pittig! En een verlaat gelukkig nieuwjaar!

    Zijn er ook statistieken per maand? Ik hou van statistiekjes…

  6. alex-illustratie says :

    Proficiat Top 5!
    Op een rijk 2012, wat reacties betreft!

  7. Jennifer says :

    C.I.P. heeft besloten om de mogelijkheid tot reageren op te heffen, vanwege de lage kwaliteit van de reacties. Gelukkig is dat op GG niet het geval en hebben we intelligente reageerders (of kan de GGredactie er beter tegen als iemand het oneens met ze is).

  8. Wilfred says :

    @Rob: Zie je wel dat je bovenin staat! Alle goede voornemens en therapie ten spijt. Ik ben gewoon te kort actief geweest, dan val je buiten de boot… 😦

    Moet ik toch maar een jaartje bezig blijven hier…

  9. Erasmus van Rotterdam says :

    @Pittig : where art thou? 3690reacties!! Dat zijn er meer dan tien per dag. Respect, ben het niet altijd met je eens, maar altijd onder de indruk van de registers die je open weet te trekken in je vaak lange betogen.

  10. rob says :

    @Wilfred
    Dit jaar heb ik ook maar geen goede voornemens meer gemaakt, behalve een paar kilootjes kwijtraken πŸ™‚

  11. John says :

    @Jennifer

    Laat de redactie van CIP dan eerst maar eens in de spiegel kijken. Als je met een zoveelste creacrap-artikel over evolutie aankomt dat begint met de zin

    In onze dagen is de evolutietheorie de overheersende veronderstelling over de herkomst van het heelal

    dan vraag je ook om een hele lading bagger over je heen. Heb ik geen enkele medelijden mee. Ik heb de redactie van CIP gemaild alle wetenschappelijke fouten uit het artikel te halen (en dat zijn er nogal wat) maar ze weigeren dit consequent. Opdoeken dus die site.

  12. mafchauffeur says :

    Komt er ook nog een top 10 van de in 2011 op GG meest belasterde gristenen?

  13. bramvandijk says :

    Mooi zeg, brons. En aangezien zowel Pittig als rob een buitencategorie zijn ben ik eigenlijk nummer 1 πŸ˜‰

  14. Wilfred says :

    @Bram: Je hebt geluk dat ik nog maar een kwart jaar bezig ben. Anders had ik je vast bedreigd! 😦

    Is rob trouwens bij jou ook een soortnaam? Er doemen, in samenhang met haar opmerking over kilo’s kwijtraken, opeens heel verontrustende beelden van een zware diersoort voor mijn ogen op… Wil je dat niet meer doen? πŸ˜‰

    @Rob: Dan moet je wel wat meer bewegen. Dat betekent minder achter je computer. Sla je twee vliegen in een klap. En laat je voor mensen die fulltime werken ook nog een kans open om zich in de top van het klassement te nestelen. Ik zou zeggen: grijp die kans! πŸ™‚

  15. rob says :

    @Wilfred

    Is rob trouwens bij jou ook een soortnaam? Er doemen, in samenhang met haar opmerking over kilo’s kwijtraken, opeens heel verontrustende beelden van een zware diersoort voor mijn ogen op… Wil je dat niet meer doen?

    Ik heb net mijn PC op mijn hometrainer geinstalleerd.
    Kijk je wel eens naar obese?
    De gemiddelde deelnemer, zo zie ik er ongeveer uit πŸ™‚

  16. TommyLee says :

    @rob, hoe lang is je neus na je laatste post (10, 27 over obese)ga je schamen!
    @John, Ja CIP gaat ten onder aan de fanatieke papagaaien contra fanatieke zeikerts. discussies zijn bij voorbaat oeverloos schofferend en (gaaaaaaap) voorspelbaar!! Daar zijn de GG-reageerders heiligen bij.
    En dit alles onder de bezielende aanvoering van @pittig
    Als hij spreekt kraakt het zwerk.
    @pittig nog gefeliciteerd met je positionering, je steekt er wel heel erg met kop schouder en pens bovenuit!!

  17. Flipsonius says :

    @John
    Grootste misvatting van deze mensen is dan ook dat het heelal van de aap afstamt. Terwijl ze alleen maar een gemeenschappelijke voorouder hebben!

  18. Wilfred says :

    @Rob: Fijn dat je het zo licht opneemt πŸ˜‰

    @TommyLee: Ach, neem het Rob niet kwalijk! Ze speelt gewoon mee… πŸ˜‰

    @Flipsonius: Hebben het heelal en de aap een gemeenschappelijke voorouder? Mmm. ik leer hier steeds wat nieuws! πŸ™‚

  19. TommyLee says :

    @wilfred, ja want wie @rob van aanschijn tot aanschijn heeft gezien weet dat ze een heel gemiddeld postuur heeft dus moet ze niet overdrijven, nou goed dan die eerder genoemde “een paar kilo-tjes” die willen we allemaal op zijn tijd wel eens kwijt.

  20. Flipsonius says :

    @Wilfred
    Als je in 1 post drie andere reageerders beantwoordt kom je natuurlijk nooit in de buurt van Rob en Pittig!
    En je moet mij niet serieus nemen met mijn opmerking over de afstamming van het heelal. Ik bracht het alleen maar als discussiepunt naar voren. Ik bedoel, het is weer eens een andere off-topic dan de onfeilbaarheid van de bijbel, genade versus goede werken, of de betekenis van de zondeval!

  21. Wilfred says :

    @Flipsonius: De smilie zegt al dat ik je niet serieus nam, no offence! Maar we stammen allemaal af van sterrenstof, dus in zeker opzicht heb je wel een punt…

    Ik moet idd via aparte blokjes reageren om in de buurt van Rob en Pittig te komen (al lig ik nu nog voor op Pittig). Maar GG had net iemand gezegd dat hij meer reacties in 1 blokje moest verwerken, dus ik dacht: ik geef aan het begin van het jaar het goede voorbeeld! Maar dat slijt vanzelf wel… πŸ˜‰

  22. Wilfred says :

    @TommyLee: Ja, helaas is dat van die kilo’s, zeker na de feestdagen, meer dan waar 😦

    *Slijt wel erg snel, F.!*

  23. Jennifer says :

    @ John: Ik ben het met je eens, niet de reacties zijn van een ‘te laag niveau’, maar de artikelen zelf.

  24. goedgelovig says :

    @mafchauffeur: We dachten aan een top-10 aller tijden. Die kunnen we dan in een openbare ceremonie om vergiffenis vragen.

  25. mafchauffeur says :

    @GG: cool.

    En omgekeerd kunnen zij in die ceremonie GG op de blote knieΓ«n danken – hoe meer vervolging en smaad, hoe groter immers de zegen.

  26. Ettje says :

    De winnaars gefeliciteerd!
    Ben zelf wel een trouwe lezer, maar geen trouwe reageerder.
    Veel te bang om ergens bij te horen…:-)

  27. Oscar de Tweede says :

    Wie dik drieduizend keer in één jaar op dit forum reageert, kan gewoon aan de slag.

  28. aafke says :

    @OII
    πŸ˜€

  29. Pittig says :

    Wow, ben ik even weg, wordt ik ondertussen gelauwerd!

    Dank voor alle reacties en medeleven…

    Als troost voor Rob, bramvandijk, Aafke, John, Flipsonius, Oscar de Tweede, Ettje, mafchauffeur, vertue, Vera van Haarlem, Flipsonius, TommyLee en Wilfred: dit jaar staan jullie tot nu toe boven mij in het lijstje! πŸ™‚

  30. Pittig says :

    @ Oscar de Tweede

    Waar kan ik aan de slag als reageerder op een internetsite?

  31. rob says :

    @Pittig

    Waar kan ik aan de slag als reageerder op een internetsite?

    Vast niet bij CIP πŸ™‚

    De ereplaats, eindelijk, daar heb je echt hard voor moeten werken.
    (over de kwaliteit van je comments zullen we het maar niet hebben =spam ) πŸ™‚

  32. Pittig says :

    @ rob

    Oscar de Tweede weet gewoon niet hoeveel mensen ik in dienst moet hebben om al die reacties te plaatsen. Mijn team in India doet heel erg haar best, hoewel ze soms wel wat veel oosterse ideeΓ«n in de reacties stoppen…

    Over spam gesproken, ben je al op de hoogte van een nieuwe manier om af te vallen? Bestel nu via mij de tabletten met extracten van een pas ontdekte plant uit de Amazone! Het werkt uitstekend. Ik ben nu een slanke man met een sixpack en lijk niet meer op die man uit jouw cartoon bij ‘de Doorbrekertjes: geen tientjes, maar tienden’… πŸ˜‰

    Je kunt tevens bij mij terecht voor extracten van de Liberaal-plant! Het is bewezen effectief om mensen af te laten vallen — van hun orthodoxe geloof.

  33. Vera_van_Haarlem says :

    @Pittig “Als troost voor…”
    Gezien jouw aantal reacties moet ik snel genieten en ben ik eind januari rechts ingehaald πŸ˜‰

  34. rob says :

    @Pittig

    Ik ben nu een slanke man met een sixpack

    deze kan wel op nummer 1 met grote voorsprong op de plaats van de meest ongeloofwaardige post ooit πŸ™‚

  35. Wilfred says :

    @Pittig: Dan heb je je tijd wel nuttig besteed! Gezien de tijd dat je weg bent geweest, heb je echt vier weken niet gegeten en ben je ongeveer 15 kilo kwijtgeraakt. Ik geloof je wel, hoor! πŸ˜‰

  36. Wilfred says :

    @Pittig: Je moet nu Rob vrezen. Ze heeft geen goede voornemens en dat blijkt ook. Hoe zeer Bram en ik ons best ook doen, we halen Rob nooit in! Ik heb de moed nu al opgegegeven… snik…

    Tenzij Rob natuurlijk heel lang op vakantie gaat. Heb je daar toevallig ook geen mensen voor in dienst? πŸ˜‰