8 Reacties op “Gristelijke smoelen”

  1. aafke zegt :

    Nette man die Kees, lijkt me niet een hele goede observeerder.

    Immers vanaf de bekken Vol evangelisch, Pinkster en Charismatisch zou je denken dat een zekere “brandweerlook” meer op z’n plaats zou zijn.

    Deze lui zijn immers allemaal op zoek naar vuur…

    Zeker de door Kees getoonde charismatische bek, lijkt mij meer op
    “hoe zorg ik dat mijn buren me niet herkennen, want de iedereen om me heen is gek geworden…!”

    Nou ja, dat kan eigenlijk ook wel kloppen.

    Dus toch goed gedaan Kees.

  2. Wouter zegt :

    Alles behalve grappig. Ook geen enkele herkenning in de getrokken blikken.

    Whatever :/

  3. Peter Pit zegt :

    Leuk, vooral die overgang van gewone evangelischen naar charismatischen toe. En de smoelen voor andere kerkgenootschappen mogen er ook zijn.

    Maar ik ben wel benieuwd naar die halfvolle evangelischen. Zijn zij de gezonde keuze? Of is er ook ‘magere evangelischen’?

  4. Vleertje zegt :

    De overgang van Evangelisch naar Charistmatisch is heerlijk 😀

  5. rob zegt :

    Pinkster mag er ook wezen 🙂

  6. Koekje zegt :

    De PKN-smoel klopt wel. Die bestaat immers uit een mengelmoes van denominaties.

  7. cris zegt :

    Die vrijgemaakten klopt wel 🙂 Verder vind ik het niet erg herkenbaar

  8. aafke zegt :

    Ik ben heel benieuwd naar welke kerk Wouter gaat of ging;
    een glimlach kan er toch nog wel af?